dem0 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei, jeg skal kanskje kjøpe dette skjemkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=495013 Jeg er ganske sikker på at det passer, men vil høre her for å bli 100% sikker. Vil dette kortet passe til dette hovedkortet: Hovedkort Skjermkortet har en grensetype på PCI Express 2.0 x16, som skal gå fint inn i min PCI Express x16. Takk for raske svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 passer på HK gjør det nok, men om det passer i kabinettet, eller om maskina har strømforsyninga til å kunne ta kortet er noe helt annet... siden den bare har 9600gs fra før, som ikke en gang krever ekstra strøm, så er det ikke sikkert maskina har kontakter til et annet skjermkort engang.. Lenke til kommentar
themeltedsnowman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) m Endret 3. februar 2010 av themeltedsnowman Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ehh 5850 krever 2stk 6pin pciexpress kontakter da.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dessverre bruker slike scrapcard Skranglebjelle maskiner å være svært underkuttet på PSU for skikkelig kraft og dessuten råttne PSUer. Så det er godt mulig du må nøye deg med ett svakt skjermkort selv om pluggene finnes. For enkelte følger ikke ATX standarden heller, så det er mye du må undersøke først. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg vil bare vite om skjermkortet passer til hovedkortet jeg linka. Passer det, har jeg allerede bestemt meg for kabinett og psu. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg vil bare vite om skjermkortet passer til hovedkortet jeg linka. Passer det, har jeg allerede bestemt meg for kabinett og psu. Det har du fått svar på allerede, det er ikke vits i å poste overflødige kommentarer kun for å øke antallet poster du har laget. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Om du har bestemt deg for ett nytt kabbis og PSU, sjekk også at HKet er ATX. De skal være det men mange produsenter er kjent for å designe slike ting på egenhånd. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Om du har bestemt deg for ett nytt kabbis og PSU, sjekk også at HKet er ATX.De skal være det men mange produsenter er kjent for å designe slike ting på egenhånd. og pacard HELL er en av dem.. Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Vell, siden er 5850 er et dobbeltkort er jeg litt usikker på om jeg får dyttet kortet helt ned. Hvis du ser på bildet, ser det ut som det er noen komponenter som kan hindre kortet i å gå helt ned. Noen som kan bekrefte dette? Se på bildet her: http://support.packardbell.com/no/item/ind...;ppn=PB81X13391 Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Om det er cmos jumperen jeg ser rett under klokka, så har du et problem. bøyer du den vil ikke hovedkortet/bios finne hdd (det gjør iaf ikke min O.o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå