ulven77 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har nettopp koblet en shuttle til min panasonic th-42px80. Klarer ikke å få riktig oppløsning slik at det passer tv'n. Bildet (xp) blir endten for lite, eller for stort. Ser f.eks. ikke startknappen i xp. Noen tips? Bruker ATI Radeon X800XL DVI -> HDMI på tv'n. Lenke til kommentar
themeltedsnowman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 har du prøvd høyre klikk på skrivebordet og skjerm-instillinger og velge oppløsning? eller velge skjerm størrelse på tv'en selv med meny knappen? eller forstår jeg ikke spørsmålet? xP Lenke til kommentar
ulven77 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 har du prøvd høyre klikk på skrivebordet og skjerm-instillinger og velge oppløsning?eller velge skjerm størrelse på tv'en selv med meny knappen? eller forstår jeg ikke spørsmålet? xP har prøvd alle innstillinger på tv. 4:3, 14:9, 16:9 osv, også div på skjeroppløsninga på pc. Får dem ikke til å matche helt til hverandre.... er dette noe jeg må leve med, eller er det en justering jeg ikke vet om? Lenke til kommentar
themeltedsnowman Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bruker du HDMI tror jeg bilder blir 1900x1080 automatisk, kansje VGA kabel fungerer;) kan du manuelt strekke bildet på tv'en også? Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) At du ikke ser start menyen betyr rett og slett at skjermoppløsningen er feil. Gå inn på skjerminnstillinger og skift skjermoppløsning. Ser at du har hdtv, men vet ikke om du har bare hd-ready eller full-hd Prøv disse 2 oppløsningene 1280x720 for Hd ready tv'er 1920x1080 for Full-hd tv'er Skriv evt her om det ikke hjelper edit: var visst ikke noe hd her, skift til oppløsningen som spragleknas under meg har skrevet Endret 7. februar 2010 av Ihasabucket Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Plasma med avlange pixler er noko sjit Oppløsning 1024 x 768 http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.a...1&view=spec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå