Verbal Hologram Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei det hele startet med at en i familien fikk diare og startet å spy. Så fikk jeg mageknipe noe minutter etter. Så spydde jeg for 5 min siden. Er fryktelig dårlig og føler som om jeg skal spy. Matforgiftning kan det nok ikke være siden har ikke spisst det samme som den personen. Hva kan det være? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan være psykisk om du mener det ikke kan være matforgiftning, omgangssjuka med symtomer så nære hverandre virker ganske utenkelig egentlig. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 tenkte på psykisk selv når jeg bare hadde mageknipe. Men hun som også var syk har startet å bli bedre nå. Føler att jeg ikke spydde ut allt. Bør jeg prøve på å spy ut resten? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Har da nå spydd 3 ganger, hjertet starter å dunke no helt forferdelig før jeg skal spy. Men spørsmålet er om hva dette kan være. Matforgiftning har jeg lite tro om. Så lurer på hva dette er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Spysjuke, kaller vi det. Ganske vanlig, men jeg har aldri hatt det. Hva det kommer av veit jeg ikke. Du kan jo ringe til legekontoret hvis du er bekymret. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror forresten det er enten matforgiftning eller virus av noe slag. Men tipper på at du har spist noe kroppen ikke greier og fordøye. Den vil da kvitte seg med det så fort som mulig. Ellers så er det spysjuka tror jeg Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Er en som er utrolig sjelden syk. Har vel ikke hatt oppkast på flere år. Det kan ikke være svineinfluensa ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, det er ikke svineinfluensa. Slapp av, går sikkert raskt over. Pass på og drikk nok vann så du ikke blir dehydrert. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kanskje noroviruset? Da kommer det ut begge veier Noen i familien som jobber på helseinstitusjon kanskje? Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Når jeg har sånt, spiser jeg bare krydder så jeg ikke spyr eller har diare lenger. Men det føles faktisk verre å hemme spyresponsen når man føler tarmen pumpe baklengs og magesekken bli full. Men mageknipe og diare kan du fikse ganske lett egentlg. Bruker karve mot begge deler og gass selv., muskatnøtt og ingefær mot kvalme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå