Linda Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Nå tørner det snart for meg asså! Har lastet ned et nytt gratis mail program med masse duppedingser og moro i! Saken er at den nekter å sende og motta mailer! Jeg har sjekket server innstillinger og alt tusenmillioner ganger! Og får det ikke til å funke! Er så skråsikker på at alt er riktig! Har avinstallert og lastet ned på nytt noen ganger å, men niks! Reagerer ikke engang! Ikke så mye som en feilmelding! Programmet heter incredimail, og kan hentes på incredimail.com Noen som har vært borti det? HVA gjør jeg galt??? Hjælp! [ Denne Melding var redigert av: Linda på 2002-01-28 09:53 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Er det bare jeg som bruker web-basert email...? Og hvaslags programmer bør jeg bruke for å sjekke mail med, da?? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Lastet ned Incredimail, instalerte, custom oppsett. Funker som bare det. Har du sjekket at inn og utgående(pop og smtp) er rett? Lenke til kommentar
house Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 heh.. bruker mail-tingen i opera jeg.. den er jo bra! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei! Bruker web-basert eg..Og synest det fungerer bra eg.. :wink: (ikkje hotmail :wink: ) Har ikkje problem med virus etc... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 13:41, house skrev:heh..bruker mail-tingen i opera jeg.. den er jo bra! hehe samme her. er blitt så mye dill dall i eudora, opera gjør biffen, enkelt og greit. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Bruk Opera 6.0, det funker bra! Men...pine er jo selvsagt best. Baq Lenke til kommentar
Linda Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg fiksa det tilslutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå