dSRL Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg skal kjøpe min første eletrisk tannbørste, men vet ikke hva jeg bør se etter. Regner med at pris vs kvalitet gjelder her også, men er det viktig med mange omreininger f.eks får å få renere tenner? Har du erfaringer å dele? gjerne konkrete modell forslag Lenke til kommentar
CookieMonsteret Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg skal kjøpe min første eletrisk tannbørste, men vet ikke hva jeg bør se etter.Regner med at pris vs kvalitet gjelder her også, men er det viktig med mange omreininger f.eks får å få renere tenner? Har du erfaringer å dele? gjerne konkrete modell forslag Såg på "the doctors" at de anbefalte tannbørsten var fra Sonic Care som den beste, den gjekk visst an å rense på ein enkel måte også. Har ingen erfaring selv då... Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 har ikke hørt om sonic care, men det skal jeg sjekke ut. Takk! Andre som har forslag til gode el tannbørster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå