bellduck Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hei! Har kjøpt en del programmer på App Store til min iPod Touch, men det har seg sånn at jeg har formatert både PC og iPod... Dermed vet jeg ikke hvordan jeg skal få tak i de programmene igjen. Det står i iTunes at jeg har kjøpt alle programmene (under Vis kontoen min tror jeg), men det står ikke hvordan jeg laster dem ned igjen. Noen som vet? Bellduck BTW: Vet ikke om dette var rett plass å poste.. Endret 1. februar 2010 av bellduck Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du må søke dem opp og laste dem ned igjen selv. Om du hadde sanger kjøpt på iTunes, er de borte for godt, så om det bare var apps var du heldig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du må søke dem opp og laste dem ned igjen selv. Om du hadde sanger kjøpt på iTunes, er de borte for godt, så om det bare var apps var du heldig. Seriøst? Lame Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Må jeg betale for dem også på nytt? For når jeg søker dem opp og trykker på dem står det Buy Now... Bellduck BTW: hvis ja så er det lame... hadde noen iTunes sanger også Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg hadde en hard-disk som gikk, og mistet det jeg hadde kjøpt i iTunes store, jeg sendte en mail, og de ga meg alt på nytt. Fin service. RandiA Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Trur du får beskjed om dette når du prøver og kjøpe på ny. Altså at du har kjøpt det før og om du vil laste ned allikevel, og slipper då og betale. Er bare å skjekke det ut for er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sanger må du holde styr på selv ja. Brukeren sitt ansvar å ta backup og holde styr på nedlastet materiale, akkurat som at du ikke får ny CD om du roter den bort. På en måte er det dårlig, men folk trenger å lære seg å ta backup. Apps er noe annet da det kommer ut oppdateringer jevnlig, så de må lastes ned på nytt mange ganger uansett Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sanger må du holde styr på selv ja. Brukeren sitt ansvar å ta backup og holde styr på nedlastet materiale, akkurat som at du ikke får ny CD om du roter den bort. På en måte er det dårlig, men folk trenger å lære seg å ta backup. Apps er noe annet da det kommer ut oppdateringer jevnlig, så de må lastes ned på nytt mange ganger uansett Er det mulig å flytte programmene fra iPod til PC ?? Har satt opp ny pc, men alt ligger på iPoden. Musikken gikk bra å overføre til iTunes, men programmer gikk dårlig. Hvis jeg synkroniserer programmer, blir de da borte fra iPod ? Ikke noe stort problem, men greit å vite. Arne M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Den skal i teorien overføre programmer til PCen hvis du har samma konto logget inn og autorisert den PCen Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Må jeg betale for dem også på nytt? For når jeg søker dem opp og trykker på dem står det Buy Now... Bellduck BTW: hvis ja så er det lame... hadde noen iTunes sanger også Ganske smart med apps...jeg hadde lastet ned rett på iPhone noe, og lurte på hvordan jeg skulle få det inn i min iTunes. Da jeg spurte, viste det seg at det var bare å laste ned igjen rett i iTunes, klikke OK når det stod Buy, så fikk jeg opp at jeg hadde det fra før, og kunne laste ned "for free". Her er svaret jeg fikk fra Apple-iTunes: Any application previously purchased from the iTunes App Store, may be downloaded each subsequent time for free, as long as this is done from the same account -- regardless of whether you purchased from your iPhone or another computer previously. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå