TheHawk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Heisann, Jeg kjøpte meg en Samsung Galaxy i7500 for 1 snau mnd siden og lurer på om det er noe som har klart å koble denne til Samsung New PC Studio evt. i det hele tatt klart å oppdatere denne. Lurer også på om det er noen som har noe gode råd for å forlenge levetiden på batteriet. Lenke til kommentar
Vaflekaka Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Heisann, Jeg kjøpte meg en Samsung Galaxy i7500 for 1 snau mnd siden og lurer på om det er noe som har klart å koble denne til Samsung New PC Studio evt. i det hele tatt klart å oppdatere denne. Lurer også på om det er noen som har noe gode råd for å forlenge levetiden på batteriet. Hei, jeg har noen av de samme problemene. Etter å ha snoket litt på endel internettforum virker det som at den generelle holdningen mot New PC Studio iforbindelse med oppkobling til i7500 er jævlig dårlig for å si det mildt. Jeg har selv en i7500 som jeg nettopp har kjøpt, og har bare hatt problemer med software'n som kom med telefonen. Det bare spørs om jeg ikke må bytte den imot en HTC Hero om ikke ting ordner seg snart. I tillegg har jeg fått nyss i at vi ikke kan vente noen android-oppdatering til i7500, iallefall med det første. (ikke at det betyr noe ettersom jeg ikke får koblet den opp til pc'n min og dermed ute av stand til å laste ned nye oppdateringer). Er det noen som har fått New Pc Studio til å fungere med i7500? Evt. har fått til en workaround? Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvis du går inn på instillinger og krysser av på "USB debugging" så vil den bli funnet i New PC studio, dette funker ihvertfall med min Galaxy Spica Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Hvis du går inn på instillinger og krysser av på "USB debugging" så vil den bli funnet i New PC studio, dette funker ihvertfall med min Galaxy Spica Ja, den blir funnet men man kan ikke koble til. Btw Spica er I5700 altså en eldre versjon slik at det blir ikke helt det samme. Sånn "over all" så er jeg fornøyd med alt utenom batteri levetiden da denne er maks 3 dager. Android er kanon Endret 2. mars 2010 av TheHawk Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Spica er en ny og slags "lite" versjon av Galaxy, nummeret tilsier ingenting om alderen. Bedre prosessor har den og. Noe som er grunnen til at den har fått 2.1 oppgraderingen mens Galaxy kun har fått 1.6 (uoffisielt) Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Stort minus at det ikke er Amoled skjerm på Spica da :\ Så ja du har rett, det er en light versjon av I7500. Greit nok at versjons id er nyere, men når den har mindre mpx på cam, mindre intern minne osv. Men ellers meget grei versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå