Gå til innhold

N1, Milestone eller en annen?

Anbefalte innlegg

Hei og hå, har lyst på ny telefon og har sett på bla. nexus one og motorola milestone, foreløpig virker N1 som den feteste av de.. Men hvilken telefon vil dere anbefale? N1, milestone, eller en annen? (har mest lyst på android..menmen)

og hvis jeg bestemmer meg for N1 er det noe vits i å bestille den via ebay/jetcarrier? eller skal jeg vente til den kommer til norge? vil den komme til norge i nær framtid? gidder ikke å vente til våren liksom.. og hvordan er det med garanti etc hvis jeg bestiller den fra usa?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Motorola Milestone. Genial telefon. Kjøpte den før jul. Hadde jeg valgt nå så hadde jeg trooolig valgt det samme. N1 har en del fordeler med raskere prosessor og Android 2.1. Men hardware tastatur er et must for meg. Og 2.1 kommer om noen måneder. Om du kan klare deg med touch tastatur, så ville jeg nok gått for nexus 1. Milestone er egentlig mer enn rask nok (etter 2.0.1 oppdateringen), men raskere er aldri feil.

Lenke til kommentar

hmm, ja er veldig usikker.. nexus one er jo så pen! men litt stress med å bestille den osv. hørt at batteritiden på milestone er dårlig, er det det? hva synes du? det har seg jo og slik at jeg aldri har hatt en touch telefon, så er ikke så sikker på hva slags tastatur jeg foretrekker.. ahh skulle ønske jeg kunne lånt en iphone, N1 og en milestone i to uker hver og så bestmt meg!;p

Lenke til kommentar

Milestone var helt ok. Nå har den fått en oppdatering (2.0.1) som skal bedre batteritiden (har ikke fått testet det skikkelig enda). Men jeg dytter den i docken og lader den hver natt (noe man må med stort sett alle telefoner med gigantisk skjerm og krevende prosessor) så det er aldri et problem for meg. Men N1 er trolig en litt mer solid telefon enn Milestone, om du ikke trenger tastaturet.

Du kan forøvrig se en stresstest av batteriet her (før oppdateringen):

http://phandroid.com/2009/11/03/motorola-d...ry-life-review/

edit: iphone er en dyrere og mindre spennende telefon om du spør meg. Den blir fort kjedelig. Android kan gjøre så mye mer av den enkle grunn at du hele tiden kjører ting i bakgrunnen.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...