bareanton Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bruker: bareanton Utfordring: Vinteren sett fra verandaen min. Deltakernivå: Ivrig Utstyr: (se hvert bilde) Tilleggsutfordringer: Ingen. Kommentar: I og med jeg har en travel uke samtidig som jeg vil prøve meg på deltakernivået Ivrig, så måtte jeg finne på tema som kunne være spennende samtidig så det er veldig begrensende. Vet ikke om det kommer til å være så enkelt å få et fornuftig bilde fra og eller på verandaen min hver dag, men det er to meter fra sofaen til verandaen så jeg kommer ikke til å bruke mye tid på å komme dertil. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Verandaen min mandag Canon 40D EF 100mm f/2.8 Macro 1/80 sek f/5 ISO 400 Blits Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Dag to av ukeutfordringen, jeg skal forsatt ta bilder fra verandaen min. Som noen kanskje har fått med seg så snør og blåser litt her på sørvestlandet, så jeg så ikke frem til å finne noe pent å ta bilde av i snøkavet på verandaen. Når jeg skulle ut på verandaen og ta bilder i dag så måtte jeg bruke krefter for å få opp døra. Vips, der var det jo noe å ta bilde av! Verandaen min tirsdag Canon 40D EF 100mm f/2.8 Macro 1/80 sek f/4 ISO 640 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 De har et fantastisk øye, Hr. And! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 De har et fantastisk øye, Hr. And! Takk takk og nå fikk jeg nesten lyst å bytte avatar slik kommentaren din ble helt kryptisk. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Dag tre og det snør faktisk ikke. Ikke var det mørkt heller når jeg kom meg hjem fra jobb. Så da passet det vel best med et landskapsbilde fra verandaen. Verandaen min onsdag Canon 40D EF-S 17-85mm @ 56mm 1/100 sek f/8 ISO 100 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Er det lov å spørra kvar du bur? Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Er det lov å spørra kvar du bur? Helt sør i Rogaland, sånt cirka midt mellom Stavanger og Kristiansand. Plassen heter Moi. Liten plass med fjell på to sider, vann på de to andre. E39 og jernbanen tvers gjennom. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 De har et fantastisk øye, Hr. And! Agree. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Torsdag & Fredag Dårlig tid, men jeg fikk klart å tatt et bilde både på torsdag og i dag fredag. Torsdag Canon 40D EF 100mm f/2.8 Macro 1/200 sek f/9 ISO 320 Fredag Canon 40D Sigma 50mm f/1.4 1/160 sek f/8 ISO 400 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Lørdag og det er faktisk et par plussgrader og snøen begynner å smelte bittelitt. Canon 40D EF 100mm f/2.8 Macro 1/200 sek f/6.3 ISO 400 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Søndag og jeg fikk tatt et bilde når solen stod opp. Med dette bilde er jeg ferdig med ukesutfordringen min, et bilde hver dag tatt fra verandaen min. Det var ikke så vanskelig som jeg trodde på forhånd. Canon 40D Sigma 50mm f/1.4 1/100 sek f/6,3 ISO 400 Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Flott uke Anton! Jeg liker bidraget fra onsdag best. Flott utsikt og jeg liker s/h-konverteringen din. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Plassen heter Moi. Øh, javel? Der har jeg da vært opptil flere ganger. Selve Moi? Eller oppover langs Hovsvatnet mot Eik, eller... Forøvrig en meget bra serie, fetter Anton. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 @ iamluka Takk, det er gøy at noen liker bildene @ k.n.b Nå bor jeg på selveste Moi, men jeg har bodd en del år i andre enden av Hovsvatnet også. Mangen av bildene mine er fra det området. Det er en fin plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå