knut4629 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei Er det noen som vet om et (gratis) program som kan lagre skjermdump som jpg? -på forhånd takk. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Windows Snipping Tool, standard på Win7. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Captus Finnes alternative programmer, men det var det første jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 JPG er da et dårlig format for skjermdump. Resultatet blir vesentlig bedre med PNG eller GIF. JPG er for foto. Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Screenshot Captor er et godt program. Selv foretrekker jeg Fast Stone Capture. Legger ut link til siste gratisversjon av dette programmet. Bruker alltid PNG når jeg tar screenshots. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Han spør hvordan han kan lagre det i jpg ikke hva som er det beste formatet. Det er vel en helt annen tråd. Lenke til kommentar
johome Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hvis han har lyst til å lagre det i Jpg, er det mulig i Screenshot Captor og Fast Stone. Som Hårek nevner så er det slettes ikke å anbefale. Endret 1. februar 2010 av johome Lenke til kommentar
knut4629 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hei -og tusen takk for god hjelp - her var mye å teste ut... -og takk for tipset om å bruke et annet filformat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå