Shar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg har begynt med papirbretting, og her er et bilde jeg har tatt: ps: trykk her for flere bilder Endret 1. februar 2010 av Shar Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Vet ikke om jeg er den eneste, men dette innlegget tok halve ettermiddagen å åpne ... EDIT: Det er sikkert bare internettet som er treigt hos meg igjen... Endret 1. februar 2010 av Photôgrapher Lenke til kommentar
Shar Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 det tok bare et par sekunder for meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå er det slik at vi noen rettningslinjer for bildekritkken. Der står det noe om bildestørrelse og linking til andre siter ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og det virker nesten som om trådstarter vil ha mer kritikk på origamien enn bildet, for bilde av brettet papir tatt med mobil og direkte blits, kornete og dårlig skarphet.. er liksom ikke helt vits å gi kritikk på bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå