mrsbiotherm Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hei, dere! Jeg trenger virkelig noen raske svar veldig hurtig! Hastverket er grunnet skoleball allerede på tirsdag (uke 7)!! Jeg fant jeg kjole for leeenge siden, men for kun 2 dager siden fikk jeg vite at varen var utsolgt. Da hadde jeg bestilt den for 3 uker siden! Huff, fikk litt panikk kan man si.. Jeg er veldig kresen på kjoler, slik at det er ikke enkelt å velge en jeg vil ha. Derfor har jeg nå vært på utkikk og sett på andres bilder fra deres ball. Og just her fant jeg drømmekjolen. Det er altså den røde kjolen med de flotte paljettene. - Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne kjolen? - Eller et mønster som likner den, slik at jeg kan be min mor sy den? - Eller vet noen muligens om en annen fin kjole/mønster? Jeg er VIRKELIG i panikk om jeg får si det selv, og jeg har søkt og lett etter kjolen OG mønstre som ligner. Finner rett og slett INGEN... Så nå står jeg rett og slett fast.. Endret 3. februar 2010 av mrsbiotherm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Det der er en veldig standard ballkjole, og du finner helt like på alle butikker som fører formelle kjoler. Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Det der er en veldig standard ballkjole, og du finner helt like på alle butikker som fører formelle kjoler. Hmm, har ikke funnet en enda. Og jeg har vært innom 4 forskjellige butikker som selger slike. - og moren min flere. Men skal til Hønefoss i dag, muligens det er noe der.(?) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Er ikke så langt fra Hønefoss til Oslo. Utvalget burde vel være større der. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Du glemte å sensurere bildene. Vil du at jeg skal spørre vedkommende? vet hvem det er irl. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hun i rødt var hot. ASL? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 SML har jo løsningen på problemet! Satser på at ting ordner seg for deg nå? (Forøvrig enig med zeromac, hun var pen!) Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Hu ligna faktisk på en jeg kjenner. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Zeromac: That's a secret i'll never tell! TS: Send meg en PM hvis du vil jeg skal spørre. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Et par venninner som kjøpte ganske lik på Agape, fins i Oslo i alle fall. Sjekk ut nettsiden deres. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Det var ikke bare kjolen som var fin der nei... Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan TS sensurere bildene/moderater fjerne dem? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Nooooooooooooooooooooooo ikke fjern bildene Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) , Endret 3. februar 2010 av mrsbiotherm Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Du glemte å sensurere bildene. Vil du at jeg skal spørre vedkommende? vet hvem det er irl. Hva er oddsen for det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Verden er jammen meg ikke stor! Lenke til kommentar
mrsbiotherm Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Du glemte å sensurere bildene. Vil du at jeg skal spørre vedkommende? vet hvem det er irl. Veldig gjerne! Kan du i samme slengen spørre om de har den i blå/brun eller lilla? - Glemte HELT å sensurere de, har gjort det nå! Bra du sa ifra:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå