Gå til innhold

Vil en Acer M7721 kunne ha et ATI 5970 skjermkort?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en ny Acer M7721 og det er den nyeste av M7721 serien siden på nette når jeg søker får jeg får det meste opp en blå acer M7721 me 4gig ram osv som ikke er lik min som har oransje kanter isteden får blå..

specs:

cpu: core i7-920

minne: 8gig DDR3

Grafikk: nVidia 250 GTS 1gig

back 2 the pont x), så jeg har da fått meg crysis Maximum edition og spilte da på very high som jeg merket med en gang at det lagget,(bruker en BenQ G2420HD som er 24¨ som jeg tror eg grunnen til laggingen, og kortet er ikke i det beste slaget heller..

så jeg tenkte med en gang på ett nytt skjermkort som skulle være litt skikkelig ''trøck'' i, så jeg søkte på nVidia og fant deres beste kort 295 som ikke målte seg med ATI sitt 5970 som har direct-x 11 som ikke nVidia har, men nVidia skal jo komme med ett nytt grafikk kort som skall måle seg med 5870 tror jeg det var..

spøsmåle mitt er da, vill dette ATI 5970 passe i en Acer M7721?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror kortet vil vaere for stort for kabinettet ja... Det er nesten 30 cm langt!

Saa du maa nesten aapne PC-en og sjekke selv om der er plass egentlig. :p

Og er usikker paa om str0mforsyningen vil takle ett 5970 kort.

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar

de fleste med mid-tower må vell klarere/modde pc'en får å mere plass.

eks sjære/ta vekk rammen til de ledige hardiskene som jeg tror burde fungere får de fleste, en venn av meg opna pc'en med en gang han fikk den og der kunna hann lett fjerne litt unødvengid plass får hardisker til ett nytt skjermkort som 59-56 serien

link til seriene: http://www.amd.com/US/PRODUCTS/DESKTOP/GRA...on-hd-5000.aspx

Lenke til kommentar

Åpne opp kabinettet, dra fram målebånd og sjekk. Målene til 5970 fikk du ovenfor. Utenom plass-problemet, så tipper jeg du trenger et nytt psu. 5970 drar utrolig mye strøm.

Som du sier 5970 drar 300w, i tillegg trenger du ca 150w til resten av PC-en, så 450w +50w sikkerhetsmargin = 500w psu. Atx 2.3 eller nyere, evt må du sjekke hva som leveres på 12v kursene.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...