mr. fungus Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Noen som vet om dette er ute, eller når det kommer ut? Takk for svar! Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Mener du så man har mulighet til å oppgradere til 7250i ? Er ny på FW fronten.. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Antar du snakker om nyeste versjon av 7250-programvaren, Mr Fungus? Det vet vel Geezuzz eller noen andre bedre enn meg. Men... når det gjelder en oppgradering av programvaren i 7250 for å oppnå i-versjon skal visst dette ifølge Nokia ikke være mulig, på grunn av at det også skal være enkelte maskinvare-endringer i telefonen - uten at jeg har fått klarhet i hva disse endringene skal være... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Siste firmware til 7250 er v 3.12. Tror faktisk det var første også? Når det gjelder det 7250i opplegget, så vet jeg ikke, men hvis det ikke er meningen at 7250 skal kunne oppgraderes til 7250i, så går det nok heller ikke siden de nye Nokia'ene har kryptert firmare, og er mye mer avansert å flashe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå