Gå til innhold

hardware har egen linux IRC kanal!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#HW.no/linux har ingenting med Hardware.no å gjere.

Vidare deler me ikkje ut moderatorstatus til personar som ikkje arbeider for nettverket. Ein kan få moderatorstatus ved å ha arbeida aktivt over ein lengre periode på ein av søstersidene i nettverket, og ein vil då berre få moderatorstatus på ein gitt del av forumet.

Lenke til kommentar

Emnefeltet og teksten er forsåvidt feil formulert, men #hw.no/linux EFnet er laget for linuxfolk på forumet her av linuxfolk på forumet her, så det kunne vere greit om folk enkelt fikk vite om den. Kan nevne at folk som opererer kanalen er blant annet trådstarter, DJ_Offset, Dummegaas, MarcelSB, Velmont,Klette, Azton, Xeon og undertegnede, som alle er aktive her på forumet.

Lenke til kommentar
Det er fortsatt reklame for DERES kanal, samme hvor godt ment det er :)

Siden kanalen er ikke-kommersiell, er beregnet for brukere på forumet og oppfyller er etterlengtet funksjon, ser jeg ikke noe problem i det. Lover og retningslinjer er til for å tolkes. Litt takhøyde må man ha.

Så da ser det ut til at jeg må komme meg på IRC jeg også da. Har faktisk aldri prøvd det.

Lenke til kommentar
*snip*  

Vidare deler me ikkje ut moderatorstatus til personar som ikkje arbeider for nettverket. Ein kan få moderatorstatus ved å ha arbeida aktivt over ein lengre periode på ein av søstersidene i nettverket, og ein vil då berre få moderatorstatus på ein gitt del av forumet.

Ble ikke en viss forumbruker spurt/fikk tilbud om å være moderator her på forumet en gang? Selv uten at han jobbet for nettverket?

Ikke for å være pirkete, heller nyskjerrig

Edit: Søkte litt nå, og jeg quoter Per Gressum

Når det gjelder Anders så er det leit. Vi hadde faktisk tenkt til å høre med han om han ville være moderator på forumet

Var dette da et unntakstilfelle? (Bare lurer på om dere er fast bestemt på at kun arbeidene skal få moderatorstatus)

Lenke til kommentar
Emnefeltet og teksten er forsåvidt feil formulert, men #hw.no/linux  EFnet er laget for linuxfolk på forumet her av linuxfolk på forumet her, så det kunne vere greit om folk enkelt fikk vite om den. Kan nevne at folk som opererer kanalen er blant annet trådstarter, DJ_Offset, Dummegaas, MarcelSB, Velmont,Klette, Azton,  Xeon og undertegnede, som alle er aktive her på forumet.

Hvordan kunne du glemme meg?

:lol:

Gjett hvem som startet opp denne kanalen?

Se her

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Var dette da et unntakstilfelle? (Bare lurer på om dere er fast bestemt på at kun arbeidene skal få moderatorstatus)

Sorry for å bumpe, men jeg lurer fortsatt..

Edit: mulig jeg bare burde starte ny tråd i steden for å vente på noe som er helt off-topic i forhold til posten? jaja, jeg venter og ser om jeg får svar, så får jeg heller lage ny tråd da :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...