Xanman Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 City-tap i dag! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Hehe, oppgraderingen av forumet førte hvertfall med seg noe postivivt! Endelig fikk jeg redigert hele innlegget inn i førstepost. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Må vel være det eneste positive med forandringene også.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Vi spilte 1-1 på Anfield uten våre tre beste spillere. Tenk dere hvor bra dette blir med Cesc, RvP og Song fra start! I forkant av kampen var jeg utrolig nervøs for hvordan stopperparet vårt skulle funke, men det viste seg å være utrolig solid. Hvis vi nå henter inn Schwarzer og enda en stopper begynner dette for alvor å lukte gull! Forsvaret vårt vil bli enda bedre om de har en trygg keeper bak seg. Mark Schwarzer Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Abou Diaby Robin van Persie - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin *Jizzzzzzz* Endret 16. august 2010 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvor er Nasri Lenke til kommentar
atwater Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvor er Nasri Ja, hvor har du gjort av han? Han spilte veldig bra i dag synes jeg Så han fortjener en plass i troppen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 Ja, han kan eventuelt bytte med Chamakh. Bredden i stallen gjør meg bare mer optimistisk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, han kan eventuelt bytte med Chamakh. Bredden i stallen gjør meg bare mer optimistisk! Ikke sant. Det er herlig å se at vi har mange gode spiller vi kan benytte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Offensivt ja. Bakover derimodt er det katastrofe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Offensivt ja. Bakover derimodt er det katastrofe. Katastrofe er det ikke, men vi bør forsterke den bakere delen vår ja. Hvis Wenger vil vinne serien, så bør han kjøpe en god keeper og en midstopper.. Endret 16. august 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Shay Given og en midtstopper til så har vi oppskriften på suksess. Samt lite skader! Reagerer litt på at du sitter Gibbs på venstre backen istede for Clichy? Han er da ikke bedre enn Clichy enda. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg kan til tider være enig. Clichy er en veldig god back, men han har en tendens til å selge seg for lett, og Gibbs har sålangt virket mye bedre på det punktet. Jeg mener enda at Clichy bør være førstevalg, men Gibbs har potensiale til å bli verdensklasse. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Reagerer litt på at du sitter Gibbs på venstre backen istede for Clichy? Han er da ikke bedre enn Clichy enda. Hehe, aner ikke hvordan han havnet der. Selv om jeg faktisk tror at Gibbs vil ta over innen de to neste sesongene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå