eylan Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei, Jeg er for tiden i søknadsprosessen hos en større norsk bedrift, og i den forbindelse skal jeg skrive et kort avsnitt om hva jeg syns er den viktigste begivenheten (teknologisk, økonomisk eller historisk) de siste 5 årene. Før jeg bestemmer meg, ønsker jeg å stille spørsmålet videre til dere, og se hva deres synspunkter er. Altså, hva er den viktigste begivenheten som har skjedd de siste 5 årene (historisk, økonomisk eller teknologisk)? Alle innspill mottas med takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 IKKE svar "The death...of Michael Jackson (R.I.P I LOVE YOU)" hvertfall. Lenke til kommentar
eylan Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 IKKE svar "The death...of Michael Jackson (R.I.P I LOVE YOU)" hvertfall. Hehe, kunne vært fristende, men tror ikke jeg skal det, nei. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ville kanskje svart at Obama ble president. Men hold deg unna politisk standpunkt, dvs vær objektiv. Eller Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den viktigste hendelsen sånn økonomisk sett de siste fem årene er vel finanskrisen i negativ forstand ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå