Thomhess Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg leter etter en måte jeg kan spille av Blue-Ray på min MacBook Pro. Jeg har noen Blue-Ray filmer jeg gjerne skulle hatt mulighet til å se på data, gjerne også hatt mulighet til å rippe dem inn på den. Om det finnes en ekstern Blue-Ray spiller av noe slag som bruker USB e.l. hadde dette vært supert, da også med mulighet for ripping. Forresten så håper jeg det går bra at jeg poster dette innlegget på nytt, da jeg ikke over lang tid har fått svar på det tidligere Endret 1. februar 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Du kan jo forsøke denne: http://old.prisguide.no/product.php?produc...9&cat_id=40 Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Ikke dum den der, visste det lønnte seg å poste på nytt. Men jeg ser den ikke har brenner. Noen andre forslag med brenner? Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ikke rart den mangler muligheten for brenning, se på postens tittel: Ekstern Blue-Ray spiller. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ikke rart den mangler muligheten for brenning, se på postens tittel: Ekstern Blue-Ray spiller. Joda, men i teksten står det at det hadde vært bra med brenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå