thomassit0 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Er dette bra eller dårlig? kan jeg få noen tilbakemeldinger eller? forhåpentligvis og fra noen som har kortet og kan snakke fra erfaring. vurderer å kjøpe et demo kort i perfekt stand. Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg har kortet og er stort sett kjempefornøyd. Selvsagt ligger det litt under nForce2 ytelsesmessig, og den nordsidevifta ville jeg gjerne ha sett byttet ut med en passiv kjølemekanisme. Men stort sett støtter kortet det meste... bluetooth, raid, serial-ata osv, så det er rimelig fremtidsrettet, selv om det ikke støtter den aller nyeste 200 MHz fsb prosessoren fra AMD. Men stort sett er jeg fornøyd. Har overhodet ikke hatt noen trøbler med kortet. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kan egentlig ikke finne en eneste god grunn til å velge et Kt400 basert hovedkort fremfor et Nforce basert hovedkort. Både ytelsen og stabiliteten er bedre på Nforce baserte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå