4588pkdkrikue5c Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei, Eg har lenge irritert meg over at når eg nytter t.d blending options på eit bakgrunnslag, eventuelt gradient tool så vart gradienten så hakkete. Dette til tross for høg oppløsning og DPI. Eg kan simpelthen ikkje forstå kvifor den ikkje kan bli sømlaus og fin! Har eg gått glipp av nokre viktige innstillingar, eller kva skjer? Lenger irritert meg over dette problemet, ser det meget godt på min iMac. Alle tips mottas med stor takk, dette har verkeleg plaga meg lenge. På veven er ein ting, men på trykk er det verkeleg stygt. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er forstørrelsen satt til 25% 50% eller 100%? Ved f.eks. 33.3% vil det bli litt hakkete... Lenke til kommentar
se# Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Høres jo uts om du er mer avasert PS-bruker enn meg, men hvor mange farger har du stilt Macen inn på, og hvilket filformat bruker du (ja jeg vet det er basisinfo, men et sted må jeg jo starte)? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Eg har selvfølgeleg biletet på 100%. Har ikkje stilt noko på fargane på Macen, køyrer berre standard innstillingar - RGB. Dette skjer imidlertid på PCèn min òg, så det er uavhengig av plattform. Uansett kva format eg nytter vart det slikt - sjølv ukomprimerte formater som TIFF og PSD. Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Eg har selvfølgeleg biletet på 100%. Har ikkje stilt noko på fargane på Macen, køyrer berre standard innstillingar - RGB. Dette skjer imidlertid på PCèn min òg, så det er uavhengig av plattform. Uansett kva format eg nytter vart det slikt - sjølv ukomprimerte formater som TIFF og PSD. Har du et eksempel du kan legge ut? Trenger ikke være veldig stort bare det illustrer effekten. Lenke til kommentar
SkyDude79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Eg kan simpelthen ikkje forstå kvifor den ikkje kan bli sømlaus og fin! Jeg kan tenke meg at fargedybden du jobber i i CS3 også er stillt inn på 8 Bits default (bruker selv bare CS akkurat nå). Sett den opp til minst 16 Bits, så blir fargeovergangene mye smoothere, hvis det er det du mener. Image - Mode - 16 Bits/Channel (+) Så er det og viktig å tenke på at du og må lagre i denne fargedybden til slutt. JPEG f.eks får deg tilbake til 8 Bits, og da er du tilbake til de usmoothe overgangene jeg tror du tenker på. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Det hjelper noko med høgare fargedybde/bitdypde, men eg ser det ennå. Kanskje det berre er fordi skjermen på Mac'en er så skarp? Ser det ikkje så utruleg godt på t.d laptopar. Det vart ikkje noko betre av å endre skjermprofilen på Macen til RGB heller (standard er eit iMac preset). Mogleg eg berre pirker i detaljer, men det irriterer verkeleg at eg kan sjå hakkene.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Legg på et tynt lag med noise evt blur, 1 px. Har samme problemet hos meg. Endret 11. februar 2010 av Hille Lenke til kommentar
SkyDude79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Legg ut en print screen til analyse da! Lenke til kommentar
se# Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Som jeg skrev i et tidligere innlegg vil et eksempel være til stor hjelp. Uten det kan vi bare sitte her og gjette, kanskje noen gjetter hva problemet er til slutt også, men med et eksempel kan vi raskt se om det er et problem knyttet til ditt oppsett eller ikke. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Eg kan poste eit døme, men eg trur egentleg berre det er skjermen på Macen. Den har tidlegare hatt noko brent fast. Vart mykje betre med høgare bitdybde uansett, så eg anser det som løyst for no. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har selv samme problem når jeg skrur på gradient i blending options.. jeg har derfor løst problemet med å lage et nytt layer, der jeg bruker den manuelle gradient toolen.. Da blir den smooth! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Ja det vart faktisk betre då. Merkeleg nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå