AnaXyd Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Heisann! Jeg har begynt å se etter en multimediespiller til bilen min. Det finnes jo så mangt der ute, så jeg må nesten spørre her for å finne ut noe! Funksjoner som jeg gjerne vil ha med: - GPS - Ryggekamera - DVD - Intern minne - USB/minnekort - Bluetooth - DAB radio? Og selve enheten bør helst være i 2DIN format, og være stilren og pen! Gjerne ha noen snasne menyer også. Noen av dere som kan anbefale noe? Endret 1. februar 2010 av AnaXyd Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 dobbel din A/V med gps hos bilradiospesialisten hva som er snasent er jo veldig personlig da. jeg gikk for enkel DIN med skjerm som blir kjørt ut og inn. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Funksjoner som jeg gjerne vil ha med: - GPS - Ryggekamera - DVD - Intern minne - USB/minnekort - Bluetooth GPS er tilgjengelig på de fleste "multimediespillere" i dag, enten standard eller som tillegg. Ryggekamera har ingen spillere, men "alle" MM-spillere fra de siste ti år eller så kan tilkobles ryggekamera ja. Intern-minne er ikke så veldig vanlig, mener du en egen harddisk da? De fleste spillere med USB-kontakt kan tilkobles ekstern harddisk, om det kan duge. Har ellers noen spillere her med innebygget 2GB-minne. Hvor mye penger vil du bruke på en 2DIN-spiller? Nesten enklere å begynne der... Og dette er til en T20? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg vil helst bruke rundt 5000kr på en slik spiller! Men kom gjerne med litt dyrere saker, slik at jeg kan bli fristet. Mulig jeg kan skaffe det billig fra eBay elns.. Internt minne hadde vært kjekt, men ikke nødvendig. Dette er til en T20 ja! Endret 1. februar 2010 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hva syntes folket om denne? http://www.importhandel.no/product_info.ph...c15deadca77bcbc Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Har en tilsvarende, men med Toyota-mål og rimeligere: Helt greie spillere ja! Det var det jeg tenkte å spørre om; har ikke du kun singleDIN i dashen nå? Har du fått tak i et dobbelDIN-dashbord eller skal du bygge om det du har? Endret 3. februar 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ah, så den du har og den jeg har tenkt på er like? Er jo rimelig mye finesser som følger med, til den prisen. Hva er du fornøyd med, og ikke? Men om noen vet om noe av bedre kvalitet, til samme pris, så si ifra! Jeg har 1DIN nå ja, men bestiller opp et interiørpanel med 2DIN om jeg skal konvertere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå