ebe Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 KaZaA er bra, Direct Connect er enda bedre Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Direct Connect - Uten tvil. Lenke til kommentar
jonarnes Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Direct Connect er stein bra ! Prøv det :smile: Husk innstillingene--> active mode/passive mode Lenke til kommentar
dramz Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Direct Connect(DC) er veldig bra, men har dessverre endel svakheter. Vanlig problem er at det kan forursake at explorer.exe plutselig begynner å bruke 99.9% CPU usage, noe som kan være litt surt iblandt. Men det er ikke verre enn at du bare kan avslutte task'en explorer.exe, og starte det på nytt. (PS: det du må huske på da, er at alle prosesser minimert til Tray'et [standard til DC] ikke kan maksimeres etterpå. Dvs du må restarte DC for å kunne navigere det etterpå.) Det kan også være plagsomt at DC plutselig begynner å reload'e filene du har delt, og dette kan plage litt hvis du er mitt inni et spill e.l. Men alt i alt, er det veldig bra. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg bruker bare direct connect og grokster, og må si at direct connect er goe greier, bare et minus, jeg klarer ikke å finne akkurat de tingene jeg leter etter, som er tv-serier som buffy, stargate. selv om jeg finner endel av episodene så er det noen som det ikke er sjangs i helvete for å finne! derfor bruker jeg også grokster som finner det meste, det tar bare litt mye lengre tid enn direct connect. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: On 2002-01-28 11:13, dramz skrev:Direct Connect(DC) er veldig bra, men har dessverre endel svakheter. Vanlig problem er at det kan forursake at explorer.exe plutselig begynner å bruke 99.9% CPU usage, noe som kan være litt surt iblandt. Men det er ikke verre enn at du bare kan avslutte task'en explorer.exe, og starte det på nytt. (PS: det du må huske på da, er at alle prosesser minimert til Tray'et [standard til DC] ikke kan maksimeres etterpå. Dvs du må restarte DC for å kunne navigere det etterpå.) Det kan også være plagsomt at DC plutselig begynner å reload'e filene du har delt, og dette kan plage litt hvis du er mitt inni et spill e.l. Men alt i alt, er det veldig bra. Det med explorer.exe irriterer voldsomt av og til.. Hvertfall når man skal rename filer som man vil fortsette nedlasting på, og plutselig blir PC-en helt i hundre.. Det med å minimere går an å gjøre noe med. Det er et eller annet valg hvor du kan velge at den skal minimere ned til oppgavelinja istedet. Da kan man maksimere igjen uten å starte på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå