Uxzuigal Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Actionbilde tatt av Ulrika og datteren Serenity i snøen. Ønsker gjerne kritikk på brightness/contrast - Dette er noe jeg føler er problematisk til tider, så tips taes imot med takk. - - - - Lastet opp fullversjon av bildet pga. uskarphet i "liten" versjon". Endret 1. februar 2010 av Kennel Orthrus Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 fett utrykk på bikkjene, men virker som det er litt uskarpt? Uansett, ville kanskje økt eksponeringa bitte litt og også hvitbalansen. Hadde også vært optimalt hvis du kom litt nærmere hundene; er litt mye rundt som ødelegger litt:) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Lastet opp en versjon med høyere oppløsning, noe av uskarpheten kommer nok fra .jpg formatet. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Curves er nok et bedre egna verktøy til å korrigere dette bildet. En forsiktig S-kurve vil nok gjøre mye av susen. Det vil trolig gi lysere snø, samt økt opplevd skarphet på bikjene. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 sikkert to snille bikkjer, men fy faen så uintelligente de så ut. takk for titten, fikk meg en god latter der. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Hehe, de har en tendens til å se litt "pussige ut"... Men ironisk nok er Ulrika (Mor), den mest intelligente hunden jeg har møtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå