sverreco Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg skal ha ny HD. Jeg fant to som passet meg godt mht pris og plass: en 80 gb, 7200 rpm, 8 mb cache, 1137 kr. Det var to stykker som var helt like, en WD caviar og en Maxtor Diamondmax plus 9. Hvilken bør jeg kjøpe, de er jo tilsynelatende like.. Sverre Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ytelsen er ganske lik. Tror nok du blir fornøyd uansett hvilken du kjøper. Jeg har Maxtoren i 160gb og kan trygt anbefale den. Se forøvrig her (Maxtor vs. WD, med 2 mb cache). Lenke til kommentar
Bombur61 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 jeg bare både maxtor og western digital. Jeg er fornøyd med begge to. merker ikke noe forskjell.. jeg sier slå terning om vilket du ska ha.. 1 til 3 feks. matxor og 4 til 6 Western digital bare et forslag Lenke til kommentar
erre Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg skal ha ny HD. Jeg fant to som passet meg godt mht pris og plass: en 80 gb' date=' 7200 rpm, 8 mb cache, 1137 kr. Det var to stykker som var helt like, en WD caviar og en Maxtor Diamondmax plus 9. Hvilken bør jeg kjøpe, de er jo tilsynelatende like.. Sverre[/quot] Jeg har en wd 120 gig 8 cache, og Maxtor 160 gig 8 cache å vil si følgende: WD disken er bittelitt stillere en maxtor disken, men så er maxtor disken litt raskere enn wd disken! Men egentlig ett fett hva du tar. Knallgode disker begge 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå