sondre07 Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Er da på utkikk etter noen ny t-skjorter/gensere, og vil gjerne ha en med et musikkband/artist på.. Kom gjerne med alle butikker dere kommer på, så sjekker jeg det ut. Men t-skjortene jeg ser mest etter er de med trykk av Linkin Park, Skillet og andre NU metal/Alternative Rock.. Men liker også mye annet ! Alle besvar mottas med stoor takk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 play.com feks har noe, cdon har også litt. Lenke til kommentar
.com Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 rockshop og bodymap er vel aktuelle, sound of noise har vel et lite utvalg de også Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Musikk T-skjorter? Litt som denne eller denne? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Musikk T-skjorter? Litt som denne eller denne? Siden han nevner med trykk fra band tror jeg han er ut etter noe sånt. Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Musikk T-skjorter? Litt som denne eller denne? haha de var jo litt råe ^^ men mente mer dem det f.eks står: LINKIN PARK på Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Forskjellige nettsider som selger musikk i den sjangeren selger som regel litt accesories også. Sound of Noise gjør det hvert fall, har god erfaring fra den nettsiden. Nå så har jeg bestilt musikk der i fra, og ikke klær da. Jeg har også sett at Aftermath selger, har også gode erfaringer herfra. http://www.soundofnoise.net/catalog/ http://www.aftermathshop.com/oscommerce/ Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 www.smartpunk.com www.interpunk.com www.hottopic.com www.tshirtsville.com www.loudclothing.com Mye kult å finne på disse Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Du finner oversikt over slike nettbutikker i 'dummies tråden'. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 1. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2010 Desertpunk og Krapyl. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 De har en del stash på Rockmerch, men de har vel best utvalg i litt hardere musikkstil. Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 nevn gjerne flere norske butikker, er ikke helt sikker på det å bestille fra utlandet.. og en ting til; er det noen av disse butikkene dere nevner som har fast butikk, ikke bare nettbutikk? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Kan anbefale Play.com - de har gratis frakt og fint utvalg, sendes fra England, så tar fort 1-2 uker før du får plagget, men det lønner seg virkelig. Rockshop.no har jeg også bestilt fra, raskere levering, kanskje ikke like billig men det er norskt med hovedlager i Drammen. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Bodymap har i hvertfall fysisk butikk på Arkaden i Oslo. Desertpunk hadde en i Hamar, men den er nedlagt nå. Mener å ha sett sistnevnte i Oslo også. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 3. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er en rockmerch butikk rett ved nybrua trikkestopp.Hvis du bor i Oslo. Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2010 Det er en rockmerch butikk rett ved nybrua trikkestopp.Hvis du bor i Oslo. bor i fredrikstad, men kan se etter den neste gang jeg er der. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå