Lattas Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Får ikke fjernet Spyware Doctor som jeg skulle prøve. Har prøvd kontrollpanelet og C - programfiler - Spyware doctor Får beskjeden: BDTUpdateService.exe ingen tilgang. Dermed blir det umulig å fjerne. Tviler på at det nytter å fjerne .exe for deretter å fjerne. Har noen hatt slike problemer med å fjerne programmer? Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 CCleaner. Dette burde funke . Lenke til kommentar
Lattas Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Får ikke fjernet Spyware Doctor som jeg skulle prøve. Har prøvd kontrollpanelet og C - programfiler - Spyware doctor Får beskjeden: BDTUpdateService.exe ingen tilgang. Dermed blir det umulig å fjerne. Tviler på at det nytter å fjerne .exe for deretter å fjerne. Har noen hatt slike problemer med å fjerne programmer? Hva bør jeg gjøre? Fant ut av det en dag senere. Spyware hadde visst vært i arbeid, uten at jeg kunne se det. Var derfor jeg ikke fikk det fjernet. Den var aktiv. Er ordnet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå