Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endret personlighet i fylla...


Gjest Guest_TS_*

Anbefalte innlegg

Som mange før har sagt: lær deg hvor mye du tåler før det ''tipper'' for deg. Blir det fortsatt vanskelig, slutt å drikke. Man er ikke nødt til å drikke for å ha det gøy, og der er jeg litt uenig i det Thomas21 sier. ''... og man vil jo være med vennene sine i helgene!'' - men man må vel ikke drikke fordet? Men ja - det er gøy, og det er kjedelig at mange ''blir som de blir'' når de drikker, og at det ødelegger for dem og eventuelt andre personer.

 

Det å finne noe annet å drikke, kan også være noe å tenke på. Det kan hjelpe å drikke noe annet enn sprit.

 

Jeg mener hvertfall at det er viktig å lære seg å begrense inntaket og lære seg hvor mye man tåler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Thomas21_*
Man er ikke nødt til å drikke for å ha det gøy, og der er jeg litt uenig i det Thomas21 sier. ''... og man vil jo være med vennene sine i helgene!'' - men man må vel ikke drikke fordet?

 

Skrev kanskje litt dumt :) Jeg mente siden hun er ny, og de inviterer henne på fest osv, da er det veldig kjedelig å måtte si nei, pga hun drikker for mye/feil ! Jeg kan selvfølgelig ta helger uten å drikke :) men sånn da du prøver å komme inn i ny "gjeng" på ny plass, så er det viktig å kunne være med på ting, og ikke virke som "den kjedelige som ikke gidder noe" da ender du ofte litt utenfor, noe som sikkert suger :p

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2010/01/17/magasin...skning/9907702/

 

 

Ellers er det meste sagt.

 

Gå over til øl istedet for sprit. Personlig er jeg høy og tåler i utgangspunktet mer enn de fleste, men på tom mage er 5 shotts nok til å få meg god-full. For ei lita jente er 5 shotts på rappen risky business. Dog skal det være sagt, du får en betraktelig bedre hangover av å holde deg til kun blank sprit, og lite blandevann.

 

Og forresten, i det siste har jeg eksperimentert med å være 100% hæstkuk på fylla, og det er merkverdig hvor mye som blir godtatt, og ignorert av det man gjør på fylla. Lær deg en ting: man er ikke så viktig at alle får med seg hva du gjør til enhver tid. :)

Lenke til kommentar

Har akkurat samme problem selv. Uansett hva jeg gjør, så havner jeg i slosskamp/bråk når jeg drikker. Selvom jeg i mange tilfeller ikke har vært ute etter noe som helst bråk i det hele tatt.

 

Kan helt seriøst ikke huske at jeg har vært på en eneste fest der jeg ikke har havnet i en eller annen form for bråk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...