Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endret personlighet i fylla...

Gjest Guest_TS_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_TS_*

Som alle sikkert kjenner til så er det vanlig at personligheten blir forandret i fylla. (I alle fall min)

Jeg er en ung jente i 20 årene som virkelig hater den jeg blir når jeg blir skikkelig full (dritings). Og ja jeg er sikkert ikke den eneste.

I helga dret jeg meg skikkelig ut forran mine nye venninner, og har en følelse på at de ikke akuratt liker meg bedre nå...

Jeg klarer å "styre" meg, når jeg er litt full. Men når jeg kommer til det punktet at jeg er kjempe full, da blir jeg skikkelig dum.

Går det ann å forandre denne personligheten jeg får når jeg er dritings? Eller må jeg nesten bare slutte å drikke meg så full?

Hvorfor kan ikke jeg være "normal" slik som de andre når jeg er så full?

Heeeeeelp!

(Skriver denne som gjest fordi jeg ikke vil noen skal kjenne meg igjen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan trøste deg med at du er ikke den eneste som har det slik. Jeg blir også en idiot i fylla, kan nesten garantere for at jeg slår deg. Dette har resultert i at jeg bare har sluttet å drikke. For uansett hva jeg gjorde for å begrense meg, så hjalp det ikke, kutte ned på alkoholinntaket hjalp ikke, fordi etter å ha fått litt innabords, så drakk jeg mye mer uansett, det å bare tenke at jeg skulle skjerpe meg hjalp heller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Jeg har hatt fylle angst i to dager nå, mest fordi jeg dret meg ut forran mine nye kjekke venninner, som nå sikkert tror jeg er helt dust i huet.

Skal mye til for å slå meg..desverre.

Og det at eg er en ung jente er verre. Det er mer "tilatt" å drite seg ut som en ung gutt, isteden for en ung jente.

Ting jeg bla. gjorde:

- Gikk rundt å trodde jeg var den deiligste på hele festen.

- Gikk omtrent opp på scenen og satt der med artisten slik at alle så meg...oppmerksomhet hvor?!? bored2.gif

- Kom i utakt med en jente, og endte med en liten chickfight..

P.S Jeg fikk 4-5 shotter av en fyr. (jeg kunne jo sagt nei, men ja når jeg er full ser jeg ikke hvor grensen går.)

Lenke til kommentar
Jeg har hatt fylle angst i to dager nå, mest fordi jeg dret meg ut forran mine nye kjekke venninner, som nå sikkert tror jeg er helt dust i huet.

Skal mye til for å slå meg..desverre.

Og det at eg er en ung jente er verre. Det er mer "tilatt" å drite seg ut som en ung gutt, isteden for en ung jente.

Ting jeg bla. gjorde:

- Gikk rundt å trodde jeg var den deiligste på hele festen.

- Gikk omtrent opp på scenen og satt der med artisten slik at alle så meg...oppmerksomhet hvor?!? bored2.gif

- Kom i utakt med en jente, og endte med en liten chickfight..

P.S Jeg fikk 4-5 shotter av en fyr. (jeg kunne jo sagt nei, men ja når jeg er full ser jeg ikke hvor grensen går.)

Haha, det der er virkelig ingenting. Kan nesten garantere at ingen vil huske det der.

Uansett, Popcorn, må du se hva jeg har skrevet lengere opp.

Jeg er ung gutt, men ting jeg kan finne på å gjøre i fylla, er virkelig ikke akseptabelt og det er bare mine nærmeste venner som ikke tar det så tungt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_*

Det var bare noe av det jeg gjorde... bla. jeg gråt og var helt 14-tiss.

Jeg prøvte å legge til en gutt på facebook, og han avviste. Ikke så rart da, når det var dama hans jeg kranglet med....

Dette er bare sååå flaut fordi jeg er ny i denne byen og akkuratt fått meg venner og venninner. Tror jeg er langt i fra den første som blir invitert på fester heretter :(

Egentlig så er dette skjedd og det er desverre ingenting jeg kan gjøre for å forandre det.

Det inntrykket de fikk av meg den kvelden er der uansett om jeg slutter å drikke så mye igjen... :(

Lenke til kommentar

prøv å hold deg til å drikke øl/cider og ligg unna spriten. enkelte endrer personligheten sin helt på sprit.

jeg blir helt idiotisk depresiv om jeg drikker hjemmebrent, blir trøtt grinete og kåt på vin, glad lat og trøtt på øl og det meste annet reagerer jeg ikke noe spesielt på egentlig. men jeg prøver å holde meg på det nivået at jeg klarer å gå ganske beint om jeg er ute da jeg føler jeg får mer utav kvelden sånn.

Lenke til kommentar
Det var bare noe av det jeg gjorde... bla. jeg gråt og var helt 14-tiss.

Jeg prøvte å legge til en gutt på facebook, og han avviste. Ikke så rart da, når det var dama hans jeg kranglet med....

Dette er bare sååå flaut fordi jeg er ny i denne byen og akkuratt fått meg venner og venninner. Tror jeg er langt i fra den første som blir invitert på fester heretter :(

Egentlig så er dette skjedd og det er desverre ingenting jeg kan gjøre for å forandre det.

Det inntrykket de fikk av meg den kvelden er der uansett om jeg slutter å drikke så mye igjen... :(

Trur ikkje du skal legge så mykje i kva inntrykk folk får etter deg etter ein kveld på byen, sannsynligvis er det mange som var såpass full at dei ikkje hugser det som skjedde uansett, resten kjem sikkert berre til å kome med små syrlige kommentarar ein periode framover, kanskje inviterar dei deg igjen for å få seg ein latter ;).

Du må som folk sei lære deg kor grensa di ligg, alle har netter på byen der dei går alt for langt og driter seg skikkeleg ut.

Lenke til kommentar

Du måååå ikke drikke bare fordi det er gratis da. Herregud.

Som flere har vært inne på her; blir du dust i fylla så drikker du bare rett og slett mindre. Nøy deg med 2-3 øl eller rusbrus og styr unna sprit.

Tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som liker folk som blir idioter i fylla og er veldig klar over det selv (men ikke gidder å gjøre noe med det).

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...