Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[Løst]Trenger HDMI kabler!

Anbefalte innlegg

Hei!

første forumposten min så håper på litt tålmodighet hvsi dette er blitt spurt om tidligere :)

Har nettopp flyttet inn i ny leilighet og kjøpt ny tv :) Trenger derfor 2 hdmi kabler! Har vært på clas ohlson også videre, men syns det er ganske dyrt....

En kompis anbefalte denne: #bortevekk# fra ##### og den var veldig billig!

Noen som har noe å si på den? beklager min ignorance:)

Takker for svar!

#Link til butikk er fjernet då det er mistanke om skjult reklamering#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mistenker snikreklame her...

Herregud.. slapp av? Ja, det er mannens første post, men trenger da ikke peise på med slike påstander med en gang!

Måtte humre litt, når jeg så denne posten :p

ONTOPIC: Dealextreme er å anbefale, de selger hdmi kabler som er opp til 3m lange tror jeg.Lang leveringstid, men dog billig.

Lenke til kommentar
Mistenker snikreklame her...

Herregud.. slapp av? Ja, det er mannens første post, men trenger da ikke peise på med slike påstander med en gang!

Måtte humre litt, når jeg så denne posten :p

ONTOPIC: Dealextreme er å anbefale, de selger hdmi kabler som er opp til 3m lange tror jeg.Lang leveringstid, men dog billig.

Ok! Takk for svar alle mann, mulig det blir dealextreme, har bestilt noe derfra tidligere, men tok nesten en måned før jeg fikk dem...litt lenge å vente syns jeg!

Lenke til kommentar

For en fantasktisk kabel. Står ikke hvor lang den er engang. 0,5 meter? Ikke rart den er billig. Eustyr høres som noe useriøse greier en burde holde seg unda. Er man student og handler på Dustin Home så koster 2 meter HDMI kabel 32kr + gratis frakt... Får også billigere HDMI-kabler fra Dealextreme med gratis frakt.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar

antar han bestiller fra DealExtreme til ditt navn og addresse.

så tar han mellomlegget selv, og ser aldri varen han "sender".

dette er ihvertfall kina-"kopier"...

fordelen er jo at man har garanti og 14 dagers angrefrist :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...