Aetius Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tokina har sluppet sitt første objektiv for Sony noensinne. Kommer det flere? Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Håper vi kan lese en tilsvarende artikkel med K-fatning (Pentax) etter hvert. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tenkte akkurat det samme som Simen. Gjerne med DA*-logo, SDM og værtetting Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Gjerne uten DA* og SDM spør du meg (=Billigere). Men værtetting, ja takk. Dette er et objektiv som har fått mye skryt i andre fatninger, på tide at vi Pentax folk får ta del i godene. Så Tokina, få fart på skinka, Pentax fatning asap Endret 1. februar 2010 av Ageurk Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 kanskje dette også forklarer hvorfor det er så få/ingen som har dette objektivet i canon-fatning (og forsåvidt nikon også etter hva jeg har hørt) på lager for tiden..? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer Sonyister. Jeg er litt misunnelig på dere som får dette som alternativ. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Artig lesning én uke etter at jeg kjøpte et Tokina-objektiv til Sony'en min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg