SiriHo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Britisk tobarnsmor takker Nintendo for ny selvtillit. Les mer Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Wow! Det er ganske bra jobba! Ser man at spilling ikke nødvendigvis har en negativ effekt Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hmmm, kanskje jeg bør kjøpe en slik. Har jo tenkt på det lenge... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Men å gå ned 50 kilo er nok en prosess som har tatt tid. Spille en halvtime Wii hver dag i en måned er nok neppe hemmeligheten her. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det hadde vært morsomt å se hvordan denne damen hadde sett ut dersom japanerne var litt kjipere og lagde en maksvekt på 100 kg på balansebrettet til Wii Fit. Hadde hun vært like feit, eller hadde hun funnet andre måter å trene på? Jeg kjøpte forresten Wii Fit selv like etter at det kom ut for salg og det er vel ca like lenge siden sist jeg brukte det... Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Wii fit var nok motivatøren her, men den gir ikke nok trening til at folk faktisk kommer i form, men at den var med på å få henne til å bli motivert til å gå ned fra absurde 4000 kalorier til kanskje noe rundt 1400, er helt sikkert sant. http://www.joystiq.com/2009/11/11/fitness-...-fit-exercises/ Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 holder meg til gode "gamle" Playstation :!: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det blir vel som all annen trenging, man holder seg i bevegelse og bruker kroppen. Man trenger nødvendigvis ikke Wii til det, men det hjelper å ha litt å finne på mens man trener. Wii Fit er vel for folk som liker å ha ting å finne på mens de trener. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Slankingen starter i hodet! Lenke til kommentar
hean Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Slankingen starter i hodet! Ikke nødvendigvis... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Utrolig god reklame for Wii fit. Nesten så man skulle tro historien var diktet opp på grunn av all PR-en den ville fått. Er det samme dame på de to bildene der? Hun smale ser slett ikke ut som 38 år. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hun er nok ikke så slank som bildet hentyder til, da det er forminsket en del.. http://www.newsoftheworld.co.uk/news/71172...it-console.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 "Roberts begynte å trøstespise etter at hun fødte sin andre datter..." Stusset litt over den der, men jaja Flott for denne damen ihvertfall Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Som sikkert mange andre rundt i verden som har lest om denne dama, så fyrte jeg i gang min Wii Fit i dag. Ja... Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 "I'm Hotter Than My Daughter" in your face doughter.. Du gjorde meg feit og stygg, nå er det rett ut på dansegulvet og bli laus igjen... Sarkastisk Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 spilte 1-2 timer DDR på PS2 i sommer.. svetta som en gris, og sammen med litt styrketrening gikk jeg ned 5kg uten å endre diett på 2mnd.. gøy var det også, og nå har jeg det gøy ved å gruse alle i DDR som partyspill Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slankingen starter i hodet! Ikke nødvendigvis... Nei for man kan jo havne under noen ruiner etter et jordskjelv og bare ha tilgang til vann. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Som sikkert mange andre rundt i verden som har lest om denne dama, så fyrte jeg i gang min Wii Fit i dag. Ja... Skjønner deg godt... "WIIIIIIIIIIII, balansere... SÅ GØY!!! STÅ HEEELT I RO, OG VIPP FRA SIDE TIL SIDE!........WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! KJENNER DU FETTET RENNE AV?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg