tegen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei alle sammen, jeg har tenkt å selge min datamaskin, og lurte på hvilke opplysninger jeg burde ha med i beskrivelsen. Jeg lurte også på om det var mulig å få en bra spilldata til rundt 6000 Kr. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis du legger ut informasjonen her så kan vi fortelle deg hvor mye du kan forvente å få for pcen din. Også så får du vell en habil stasjonærpc og bærbar pc til 6000. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei alle sammen, jeg har tenkt å selge min datamaskin, og lurte på hvilke opplysninger jeg burde ha med i beskrivelsen. Jeg lurte også på om det var mulig å få en bra spilldata til rundt 6000 Kr. Bra spill pc får du fint til 6000, skal du ha med skjerm, tastatur og mus så blir det en annen sak. Fikk meg en god data til 10500,- med skjerm, mus og tastatur samt et fett kabinett. Resten av pcen var ikke så dyr. Du burde ha med det meste i beskrivelsen: CPU, skjermkort, hovedkort, minnet, lagringsplass(type harddisk om det er viktig) Opplysninger som hvordan den er brukt osv er også fint å ha med Lenke til kommentar
tegen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Takk, men hvor kan jeg finne all informasjonen? Er ikke så god på data. Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det enkleste er høyreklikk på min datamaskin og velg egenskaper. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Eller kjøre Dxdiag fra "Kjør"-boksen. Nesten alt om datamaskinen din står der. Du burde legge ut hva kjøperen setter vekt på. En normal annonse burde inneholde: - navn og type datamaskin - HD type og kapasitet - info om skjerm og grafikk - optiske enheter (brenner osv) - evt. ekstrautstyr. Du kan få en god stasjonær uten skjerm for den prisen. Endret 1. februar 2010 av Myst Lenke til kommentar
tegen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Hvordan kan jeg finne ut navn på Skjermkort,Hovedkort og etc? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hvordan kan jeg finne ut navn på Skjermkort,Hovedkort og etc? Sisoft Sandra Endret 1. februar 2010 av gamerman Lenke til kommentar
Caliente Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er dette en merke PC? DELL, HP, COMPAQ osv. Så holder det med navn og serie nr. F. eks Dell Inspiron 3300 Hvis du har kjøpt fra komplett eller andre steder hvor de setter sammen komponentene så sjekk ordrehistorien. Lenke til kommentar
tegen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 FINN KODE: 20787134 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fin og ryddig annonse. Mangler bare grafikk. Hvordan kan jeg finne ut navn på Skjermkort,Hovedkort og etc? Du kan enten bruke de programmene som medmedlemmene linker til, som gir mer detaljert info, eller du kan skrive "dxdiag" i søkefeltet i startmenyen. Da vil det komme opp en del nyttig info om prossessor, skjerm- og lydkortet. Under fanen "skjerm" kan du finner ut hva slags skjermkort du har og hvor mye minne det har. Syns ikke du trenger noe mer enn det. Lykke til med salget. Lenke til kommentar
tegen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå