panzerwolf Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har en sak gående med en entrepenør som jeg vil klage inn for Forbrukerrådet. Bør jeg varsle entreprenøren om at jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Calondriel Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Om det er utestående beløp, så bør du kanskje det slik at de får satt purrestopp/inkassosak i bero. Ellers så får de rask beskjed om at de er innklaget. Endret 1. februar 2010 av Calondriel Lenke til kommentar
HValder Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 H*n har ikkje noko krav på å få vite det, opp til deg om du vil gjere det. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Ok, takker, da tror jeg at jeg like gjerne gir beskjed. Har jeg flaks, så kanskje han t.o.m frafaller kravet når han ser jeg viser litt muskler Lenke til kommentar
TEE Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Forbrukerrådet sender uansett klagen og dokumentasjonen du legger ved den til den parten du klager inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå