Fotofashion Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Godt å se at noen koser seg med vinterbilder. Mens andre stikker av med sin Muse til utlandet og koser seg. For første gang fra meg, uredigert bilde. Første dagen vår her på Boracay, så har ikke rukket å sett oss noe særlig om enda. Men til nå så stemmer det godt med hva det blir sagt om stedet. Paradis på jord Lenke til kommentar
GSM Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ikke lett å kaste snøball til bikkjen og ta bilde samtidig, men til slutt ble det vellykket 50D, Sigma 50mm F1,4 Endret 10. februar 2010 av GSM Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Skjer med Sony Simon? SonySimon? Anfall av sunn fornuft? Eller har han tiltet pga. mangel på scotsk ildvann? Uansett en artig liten serie. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 @ Simon, liker det første "mekanikeren" bildet veldig godt ! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Skjer med Sony Simon? SonySimon? Hvem vet, kanskje jeg kjøpte en Sony-TV og fikk en premie? Er denne mekanikeren en fyr du kjenner eller kjørte du bare bilen din på service og spurte om det var greit om du knipset noen bilder av ham mens han jobbet? Hvis det siste er tilfelle så er du ganske så mye tøffere enn meg. Med tanke på hvor lite jeg setter pris på å bli fotografert selv, har jeg en relativt høy terskel for å fotografere fremmede folk. Jeg liker forresten det siste bildet godt. Aner ikke hvem han er, og jeg antar at han ikke frekventerer dette forumet. I tillegg til det kan jeg strengt tatt argumentere med stilltiende samtykke, både for fotograferingen og dermed også publiseringen, jeg har handlet i god tro. Når det kommer til å fotografere fremmede folk er jeg reportasjefotograf, jeg kom over den terskelen for et par år siden. Ellers, takk. @ Simon, liker det første "mekanikeren" bildet veldig godt ! Takker. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Yay, greit å få melding om å bli med på folkehøyskola for å ta litt bilder når man er altfor slapp til å finne på noe selv 18mm, f/4.5, 1/400s, ISO400 18mm, f/4.5, 1/1250s, ISO400 18mm, f/3.5, 1/250s, ISO100 Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har kjøpt meg graderte gråfiltre fra Lee som jeg tester ut. Her er noen av bildene fra igår kveld. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) ^^ Der var der definitivt mye pent å se på! wow! Liker nr2 best, men horisonten er skjev, ikke sant? Endret 11. februar 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er vist litt skjev Får ta å rette på det når jeg er rett i øya i morgen Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Kudos ++ til deg fluefiskern..Flotte bilder. Koster de mye de "graderte gråfiltre fra Lee" ? Fikk meg Canon EF 75-300mm idag som jeg må leke litt med i morgen. Endret 11. februar 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kudos ++ til deg fluefiskern..Flotte bilder.Koster de mye de "graderte gråfiltre fra Lee" ? Fikk meg Canon EF 75-300mm som jeg må leke litt med i morgen. takker De graderte gråfilterne med filterholder, adapterring og 2 filtre (Lite blogginnlegg angående kjøp av filtre)kostet ca 2000 kroner fra england. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 D60 - 100mm - iso 200 - f/7.1 - 1/400 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg splittet ut en Off Topic -diskusjon ut i en egen tråd. Da forsvant også et par bilder i samme slenge inn dit, men brukerne står da fritt til å poste dem igjen Tilbakemeldinger tas som vanlig på PM og ikke i tråden Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Det er med største ydmykhet jeg deler mitt første foto i denne tråden. D5000 @ 200mm - f/9 - ISO200 - 1/160s og litt Photoshop da... Mye flotte bilder rett fra kamera i denne tråden, men håper det er ok og poste litt redigerte bilder også. Mitt mål er naturligvis gode bilder rett fra kamera, men har masse å lære. Endret 12. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Genial komposisjon, men litt vel overeksponert? :/ Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Genial komposisjon, men litt vel overeksponert? :/ takk ! ...er nok ja, fikler endel med dette både før og etter bildet er tatt, liker ikke når hverken snø eller andre "hvite ting" blir grå/blå. Her har jeg ALT å lære... har økt både eksponering og lights/highligts og kontrast PS...er en kunst å begrense seg...hehe litt bedre nå kanskje: Endret 12. februar 2010 av flu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå