ÅdneD Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det ikkje på tide å få opp ein tråd for mars? For å ikkje vera heilt OT tok eg eit bilete idag. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Eksistensiel: Sant det, får se om han Simon får giret igang Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er det ikkje på tide å få opp ein tråd for mars? For å ikkje vera heilt OT tok eg eit bilete idag. Ser ut som laptopen din trenger litt strøm pluss Windows Defender vil ha din oppmerksomhet Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Stua males for tiden. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Mye bra bilder fra folket her nå *koser meg* Endret 1. mars 2010 av Inc Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Flotte 20 sider denne måneden, ja! Vi er så flinke, atte Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Da er ny tråd oppe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Da er ny tråd oppe. ..Selv om den nye tråden også er for februar? "Det kan postes bilder fra 1-28. februar i denne tråden" Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Skal jeg kaste deg ut? (Dette er fotodelen, her kan vi vel spøke med slikt uten å gå inn i en polemikk om moderatorens rolle og hans evne til å true folk til stillhet, slik det normalt ender med i politikkdelen?) Lenke til kommentar
Carny Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Neppe teknisk perfekt osv, men jeg likte det... Tatt 2. Feb. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Ansiktet kunne kanskje vært 1/3 steg mørkere, om man liker litt mer tegning i ansiktet, men det er strengt tatt hipp som happ og noe som avhenger mer av smak og behag enn noe annet. Jeg liker det, jeg ser ingen problemer med det, verken teknisk eller motivmessig. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ansiktet kunne kanskje vært 1/3 steg mørkere, om man liker litt mer tegning i ansiktet, men det er strengt tatt hipp som happ og noe som avhenger mer av smak og behag enn noe annet. Jeg liker det, jeg ser ingen problemer med det, verken teknisk eller motivmessig. Takk for det =) Lignende bilder florerer det av, men siden jeg er en newb må jeg begynne en plass Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hmm, dumt at eneste gangen jeg faktisk tok en del bilder var i slutten av Februar på isklatring med en friluftsgruppe, men hvertfall ganske fornøyd med dette bildet. Endret 8. mars 2010 av Xtra Lenke til kommentar
sollie Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 et par fra februar, selvom det er mars, fikk låne en 30mm 1,4 et par timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå