Natrich Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lenge siden jeg har lagt ut bilder her i slike tråder Her er et bilde av min hund Isak Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Skutt i farten, på vei til bystasjonen. (Bergen) Ser nå at jeg gjorde en rimelig rar resize, jaja... Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Real or fake? Cosina CT-1A + smc Pentax-M 50/1,7 Fomapan 100 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Et vinterbilde av Tanum kirke kan kanskje passe i natt ... E-620 + ZD 14-42mm @ 1/80s, f/8, 14mm, ISO 200 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Solnedgang i Himmelblå land Solen går ned bak Vegaøyene Endret 5. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 ahh 2 dager igjen, så er det ferie. Og store muligheter for andre type foto. But I'll boore you with this image first Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Loppemarked for Haiti. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) The sky is on fire Enda et bilde fra min ensomme soiree på Tjøtta. Ser at Ingardj har tatt noen flotte landscapes. Velkommen i klubben! Endret 5. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Solnedgang i Himmelblå land Solen går ned bak Vegaøyene Dette er utrolig delikat bilde, KSolfjeld. Å fange det fine lyset er en ting, men steinene til venstre i bildet har en skarphet og glans som gjør bildet komplett. Blikket vandrer i en fin trekant i bildet, - langs land til horisonten, langs horisonten til sola, fra sola og tilbake til steinane i fjæra. Veldig bra. Dette bildet skulle ønskt hengte en av mine vegger. Endret 5. februar 2010 av Targa_PC Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 *mine innlegg* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Pent, men minner litt mye om noe grafisk produsert. - Vokalist og gitar i gruppa Mannskapet under støttekonsert for Haiti. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 The sky is on fire Enda et bilde fra min ensomme soiree på Tjøtta. Ser at Ingardj har tatt noen flotte landscapes. Velkommen i klubben! Dude, du er mange skritt foran meg.. Håper jeg kommer meg til det åpne hav i uke 8 slik at jeg får prøvd å ta deg igjen litt (og joine klubben) Synes landskap er en artig og utfordrende sjanger. Du har tatt et nydelig bilde. Mine mangler erfaring og dybdeskarphet. Tenk at mine første landskap ble tatt på 40mm Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Kanskje vi skulle møttes, Ingardj, KSolfjeld og Simon A.? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kanskje vi skulle møttes, Ingardj, KSolfjeld og Simon A.? Det bør jo ikke være umulig. Hvis været er fint drar jeg muligens til Vågaholmen rundt uke 8 (men det er noen ting som bør klaffe slik som vær og diverse skolearbeid).. Men jeg blir helt sikkert å ta meg en uke i sommer. Solnedgang der ute kan være helt råe. I tillegg så letter været ofte på seg om kveldene selv om det var drittvær resten av dagen. Nå er det litt mer usikkert (eller?)... Og ikke minst kaldt.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Da får jeg dra dere med til øya som bærer mitt navn.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Traff en herlig venninnegjeng i Drøbak i dag igjen, møtt dem samme sted før også. De tok ikke særlig notis av meg, praten gikk om løst og fast, og vinteren syntes ikke å legge noen demper på humøret. Endret 20. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Må få denne inn på "Mine innlegg" Støtte på ein fossekall ved Skjellbreia i dag, hadde dessverre ikkje med anna enn standard zoomen, litt mørkt vart det vist også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Solnedgang ved havet Der så det trivelig ut. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Blomstermannen prøver seg på stein; fungerer det? Ja. Har sikkert brukt halve vinteren på de, får vi håpe , Høhø Neida, bra shots detta IngardJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå