Fotofashion Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) noen få ferie bilder fra Fillipinene... boracay er virkelig å anbefale, utrolig digg hvit sand, og mye å finne på. Snorkling og dykking er et must. får litt heteslag så glemmer å ha med kamera på stranda på dagtid Putipot island var også et herlig sted å være, følte seg nesten som Robinson her ute. Båt som vi hadde leid for å dra til en av strendene på Dingaland Noen av innbygerne snitt temperatur på dagtid har ligget på 32c, og på kvelden rundt 26c. Så ser ikke frem til å komme tilbake til gamle landet :s Endret 24. februar 2010 av DeViSoR Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Blir det ikke godt å få avkjølt seg litt igjen da? -24 i Trondheim i går morrest Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Bilde jeg tok, eh, i forrige uke eller noe sånt. 85mm, ISO 100, f/16, 1/125s Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Skulle på forelesning i går og kom over denne rekken: 50mm, ISO 800, f2.8, 1/30 Fristende ja. edit: burde kanskje croppe ut den papirbiten sida... hm Endret 24. februar 2010 av azathosk Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skulle på forelesning i går og kom over denne rekken: Så det ble så som så med forelsninger da Regninstumpen gjør meg ikke noe - det verre med den fæle Pepsi reklamen Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Et par fra meg fra i går kveld... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Skulle på forelesning i går og kom over denne rekken: Så det ble så som så med forelsninger da Regninstumpen gjør meg ikke noe - det verre med den fæle Pepsi reklamen Hehe, jeg kom meg på forelesning! Var sterk! Tok dog en tur på Bohemen etterpå. Blei jo reint tørst av den rekka. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Her et bilde fra gårsdagens skitur Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) fra visningen til moods of norway under ofw '10 Endret 24. februar 2010 av GCardinal Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Blir det ikke godt å få avkjølt seg litt igjen da? -24 i Trondheim i går morrest uhm ikke noe jeg ser frem til nei.. 56c i forskjell bli ikke noe deilig møte med gamlelandet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Etter å ha ligget nedsyltet i fluensa over 1 uke, tok fotoabstinensen meg. Kom meg ut på tur. Det var det vanlige drittværet, men jeg fikk tatt 1 bilde. Sigma 18-50 f/2.8@50mm ISO 1600 1/400 sek. f/5.6 Endret 24. februar 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Her er et par bilder tatt på en liten rusletur idag. Var endelig hjemme i noenlunde tid etter jobb så det var forholdsvis lyst ute enda. Denne stolen gleder seg sikkert like mye som meg til sommeren. Er vel ikke noe tvil om hva som foregår her? Ligger en versjon i farger på flickr, men tror jeg personlig syntes denne redigerte varianten ble noe mer interessant. Og til slutt, hjertelig takk for gode tilbakemeldinger på det første bildet jeg postet her. Alltid inspirerende for en i startgropa å høre positive tilbakemeldinger. Elsker mitt nye (og første) speilreflekskamera! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Bilde jeg tok, eh, i forrige uke eller noe sånt. 85mm, ISO 100, f/16, 1/125s Hvorfor f16? er det fordi 85mm har så Syyyyyyyyyyyykt liten dof at du må kompensere med mindre åpning? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 På f/1.2 ja, men ellers er det jo likt med alle andre objektiver som går til 85mm eller er 85mm.. :/ Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Et par fra meg fra i går kveld... Hvorfor photoshoper dere ansiktene så mye? Var innom websiden, og så å si alle damene der du kan se ansiktet sikkelig er myket til sånn at det ser helt falsk ut. Endret 24. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 En okse jeg kom over i dag. EOS 30D + EF28mm f/2.8 @ 1/60s; f/5,6; ISO 200 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvorfor photoshoper dere ansiktene så mye? Var innom websiden, og så å si alle damene der du kan se ansiktet sikkelig er myket til sånn at det ser helt falsk ut. Sier meg ikke enig her, jeg så bare ett bilde der inne med ett ansikt i softeste laget, ellers er det stort sett tydelig naturlig tekstur på alt av hud og ansikter. "Helt falsk" får jeg i hvertfall ikke til å stemme eller mener du at festbilder fra deiligst.no er det eneste som ser naturlig ut? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har du lagt til vignetting selv, eller er det naturlig? Jeg er ny når det kommer til å redigere råfiler, så dette er fri eksperimentering. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Tok bildet på forrige tur Bergen-Porsgrunn. Skal innrømme at dette bilder er tatt under eksprementielle forhold, er ganske noob enda og prøver meg derfor med mye rart. synes det ble nesten litt "grøsserfilm" stemning over bildet. Edit: Likte dårlig det sterke lyset på høyre side, men likte den litt detaljen på treet på venstre. Mange flotte bilder her forresten, ser jeg har myye å lære. Hva mener dere at man ikke kan ta landskapsbilder med 40mm, hvilken linse er optimal for landskap? Endret 24. februar 2010 av NorvegianDad Lenke til kommentar
ventle Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Man kan ta landskapsbilder med alle mulige brennvidder. Det kommer bare an på hvor mye av landskapet du vil ha med på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå