Gå til innhold

Akambrukernes bilder - februar 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en softboks fra dealextreme til 15 kroner.. gjør jobben, men små softbokser sliter uansett med å gi riktig fint lys.

 

Det er klart, alt til sitt bruk. For min del handlet det velsåmye om hva jeg får plass til i sekken og at man ikke trenger hovedfag i origami for å "temme" utstyret ned på plass igjen :!:

Det gjenstår å se, men jeg aner og tror at "out-of this-world" -edderkoppene i kjellern til papps vil se det som en ære å slippe det beinharde lyset fra den crappy ringblitzen jeg kom for skade å handle meg for en stund tilbake :ermm:

Lenke til kommentar

Her er 2 bilder som ble tatt i Oslo søndag 14.2

 

post-172141-1266952404,6086_thumb.jpg post-172141-1266952418,3454_thumb.jpg

 

Håper ikke de trekker ned snittet på det som postes her ;)

 

Det er morsomt å ta motlysbilder, men litt vanskelig å se nøyaktig hvordan de blir før man kommer hjem. Teleobjektiv og sol er en dårlig kombinasjon for øynene...

Lenke til kommentar

Ja, er enig i at bildet hadde vært bedre uten skiltet. Jeg prøvde å croppe det bort, men da mistet jeg såpass mye luft at jeg heller lot det være der. Takk for kommentar :)

Eg trur det kan fungera om du cropper ovantil.

 

 

4382308485_1c59af1435.jpg

D60 – 1/60 – f/5.6 – 28 mm – ISO400

Endret av Eksistensiel
Lenke til kommentar

Har en softboks fra dealextreme til 15 kroner.. gjør jobben, men små softbokser sliter uansett med å gi riktig fint lys.

Har du en link til den?

Sorry, år og dag siden. Men et søk på dealextreme etter softboks bør gi et par svar. Gratis frakt, tross alt. Teip fast litt bakepapir inne i den, så blir den ørlite bedre.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...