AvidGamer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 En vanlig dag på kontoret ... E-620 + ZD 70-300mm @ 1/60s; f/5,6; 190mm; ISO 400 Haha, den likte jeg. Foresten, hva jobber/driver du med? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har vært på en aldri så liten europatur, og tok selvfølgelig med meg kameraet. Her er et bilde fra Olympiastadion i Berlin. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Et par forsøk på å være litt kreativ på den marmorbelagte flyplassen i Barcelona. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Den første hadde vært virkelig flott om det ikke var for det dumme skiltet oppe til venstre som ødelegger stemningen. Endret 23. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Et aldri så lite landskapsbilde fra i kveld. Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har en softboks fra dealextreme til 15 kroner.. gjør jobben, men små softbokser sliter uansett med å gi riktig fint lys. Det er klart, alt til sitt bruk. For min del handlet det velsåmye om hva jeg får plass til i sekken og at man ikke trenger hovedfag i origami for å "temme" utstyret ned på plass igjen :!: Det gjenstår å se, men jeg aner og tror at "out-of this-world" -edderkoppene i kjellern til papps vil se det som en ære å slippe det beinharde lyset fra den crappy ringblitzen jeg kom for skade å handle meg for en stund tilbake Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Den første hadde vært virkelig flott om det ikke var for det dumme skiltet oppe til venstre som ødelegger stemningen. Ja, er enig i at bildet hadde vært bedre uten skiltet. Jeg prøvde å croppe det bort, men da mistet jeg såpass mye luft at jeg heller lot det være der. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Et par forsøk på å være litt kreativ på den marmorbelagte flyplassen i Barcelona. Det ser ut til at du lyktes. Likte spesielt godt det siste, men også det første var interessant. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Her er 2 bilder som ble tatt i Oslo søndag 14.2 Håper ikke de trekker ned snittet på det som postes her Det er morsomt å ta motlysbilder, men litt vanskelig å se nøyaktig hvordan de blir før man kommer hjem. Teleobjektiv og sol er en dårlig kombinasjon for øynene... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har en softboks fra dealextreme til 15 kroner.. gjør jobben, men små softbokser sliter uansett med å gi riktig fint lys. Har du en link til den? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha, den likte jeg. Foresten, hva jobber/driver du med? Er visstnok programmerer - eller Software Developer som det heter på "nynorsk" Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå er jeg lei vinteren, snøen kunne trukket seg tilbake til fjellet så kunne jeg oppsøkt den hvis jeg ønsket! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Ja, er enig i at bildet hadde vært bedre uten skiltet. Jeg prøvde å croppe det bort, men da mistet jeg såpass mye luft at jeg heller lot det være der. Takk for kommentar Eg trur det kan fungera om du cropper ovantil. D60 – 1/60 – f/5.6 – 28 mm – ISO400 Endret 23. februar 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Likte det bildet Eksistensiel! Vi har like lamper Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Har en softboks fra dealextreme til 15 kroner.. gjør jobben, men små softbokser sliter uansett med å gi riktig fint lys. Har du en link til den? Sorry, år og dag siden. Men et søk på dealextreme etter softboks bør gi et par svar. Gratis frakt, tross alt. Teip fast litt bakepapir inne i den, så blir den ørlite bedre. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Et aldri så lite landskapsbilde fra i kveld. *snip* Nydelig bilde! Brukte du filter? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Litt kveldsstemning fra Bæums Verk EOS 30D + EF 24mm @ 0,3s; f/8; ISO 200 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Svært bra, virkelig svært bra. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Et aldri så lite landskapsbilde fra i kveld. *snip* Nydelig bilde! Brukte du filter? Takker Nei, men tok to eksponeringer, en for forgrunn og en for bakgrunn, og smelta dem sammen ved hjelp av masker i PS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå