Svar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hadde da en slik fungert? http://microplex.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=117147&WebSiteMapNodeID=2004338 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Nei, det er viften som bråker inne i PSUen, så det er den som må fikses. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Angående skjermkort ja, så er jeg litt spent siden kortet jeg har bestilt er på 28.5cm, mens hardware her skriver at 9800gtx er bare akkurat, og dette er vel på 26.7 cm ? I følge nettsidene til Fractal Design støtter det skjermkort opp til 290mm, så da burde det vel gå om strømtilkoblinga er på langsida Link Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Angående skjermkort ja, så er jeg litt spent siden kortet jeg har bestilt er på 28.5cm, mens hardware her skriver at 9800gtx er bare akkurat, og dette er vel på 26.7 cm ? I følge nettsidene til Fractal Design støtter det skjermkort opp til 290mm, så da burde det vel gå om strømtilkoblinga er på langsida Link Hærlig hærlig.. hele 5millimeter å gå på. hehe Alt er nå bestilt, så jeg får se hvordan det går. Lenke til kommentar
Chiron Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Flere av disse kabinettene har feilkoblet strømføring i USB kabelen frem til USB portene fremme på fronten av kabinettet. Problemet er at du ikke kommer til å merke dette før du setter inn en USB dings. Og med feilkoblet strømføring på USB kabelen er det veldig mulig at det du setter inn i porten blir stekt. Det skjedde meg med en ekstern SSD. Den ble stekt og når jeg har bedt Fractal Design erstatte denne later de som jeg ikke eksisterer, selv om jeg har sendt dem den ødelagte disken. Når kabinettet på toppen av det hele har dårlig lydisolering i forhold til det man helt enkelt kan få til med skikkelige lysisoleringsmateriale (IKKE bitumen), så er dommen klar: Ikke kjøp dette kabinettet og mer generelt styr klar av Fractal Design siden de gir f... i forbrukerloven om de kan. Takk for advarselen ang Fractal Design. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Apropo kabinetter med dårlige implementeringer som griller hardware: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1272752 Gjelder dette med Fractal og USB kontakten både R1 og R2? Jeg sitter nemlig med et R1 som skal pakkes opp nå i løpet av uken for å flytte noe hardware. Det er kjøpt for en god stund siden (selv om det er uåpnet) ellers hadde jeg hevet kjøpet utfra ting som dette. Endret 4. november 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg gikk for en R2 for en stund siden, bruker det til en hjemmebygget NAS med 8 disker. Har satt inn en vifte i front, sånn at det er 2 der, ellers ikke noe i toppen eller døra. Kan ikke si jeg har merket noe til at R2 har dålig luftgjennomstrømmning. Har ikke noe eget skjermkort i maskinen, kjører på den minste i3 cpuen. Kan heller ikke si noe på USB portene i toppen, de er ikke tilkoblet. fufa: Nå er det vell strengt talt selger og ikke produsent som skal forholde seg til forbrukerkjøpsloven. Selger må så ta tapet enten på egen kappe eller kreve av produsent. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 I noen tifeller henvender forhandler deg til produsent, i den formening at det er riktig praksis å gjøre dette, men det er helt riktig at forhandler har dette ansvaret å følge opp sluttbruker. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Det er vell en del av loven også at kunde skal kun forholde seg til kjøper? Noe annet kan man da se på som at selger fraskriver seg ansvar. apropo støydemping; noen som har noe erfaring med disse mattene? Endret 4. november 2010 av Svar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det er vel det jeg sier ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå