Gå til innhold

Test: Fractal Design Define R2 Black Pearl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel bare å sette kabinettet inntil en varmeovn. ;)

"Geniale" forslag som kommer her hehe, men jeg tror nok kassen må varmes opp innenfra under normal drift :). Altså jeg tror det ikke er så mange snarveier til målet her.

Flippant:

Det jeg også har hørt derfor forundret det meg at det kom inn en som sa at hans luktet. Eller er han ikke klar over om han har en eldre utgave?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mitt i november på Dustin. Muligens eldre utgave med mer lukt.

Jeg syntes ikke lukta var sterk eller vond, nesten litt OK.

Har hatt den på et kaldt lite og avstengt rom og tok en måned før den var helt borte. Men allerede etter ei uke bruk, var den bare merkbar og ikke særlig påtrengende.

Men bra kabinett er det!

Lenke til kommentar
black:

:!:

United:

aldri opplevd noen hodepinsymptomer med det kabinettet og lukten?

Nei, men jeg bruker denne stort sett som filserver. Er altså ikke veldig mye i nærheten av den. Kun når jeg endrer oppsettet, setter inn flere disker, oppgraderer OS mm. Den står på arbeidsrommet, og der er jeg altså ikke så mye.

Når det er sagt, så var den lukten som var her (helt borte nå) av en type som ikke gir meg større ubehag. Det luktet ikke kjemikalie/"kunstig". Mer real tjære-lukt (folk fra fiskermiljø vet hva jeg snakker om. Det luktet litt tjæretau, syntes jeg. For meg var det nesten en god lukt, hehe. Oppvokst på et fiskervær, tidligere yrkesfisker som jeg er).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231

En ting jeg enda ikke har helt fått med meg, da PC verdenen har blitt litt nedprioritert de siste årene er:

Hvorfor plassere strømforsyningen i bunnen?

Lettere å ventilere varmluft ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...