kalli Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Hei Har en gammel Lenco L 75 som stiften (tror det er det det heter hvertfall) er ødelagt. Lurer derfor på om noen av dere vet om et sted (på nett og i butikk) som man kan få kjøpt ny stift til denne platespilleren. Det står Shure B T2 på den "grå greia" som holder stiften hvis det har noe å si. Har prøvd å google litt, men vet liksom ikke helt hva det heter og hva jeg ser etter. Har veldig liten peiling på platespillere rett og slett. Håper noen kan hjelpe Endret 1. februar 2010 av kalli Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Pappa kjøpte ny stift av en danske på eBay. Betalte via PayPal og handelen gikk smertefritt. www.eBay.com Lenke til kommentar
kalli Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Men hva skal jeg isåfall da søke etter? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 http://stiftservice.com/ De kan hjelpe deg. Jeg har brukt de før - meget profesjonell den godeste Spica. Han er vesentlig mer erfaren på platespillere enn han er på hjemmesidebygging (og godt er det...). Ta kontakt med han og hør hva du trenger. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk for hjelpen folkens Da tror jeg det finnes redning for den gamle platespilleren allikevel Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Heisann. Fant du ut hva hvilke stifter du kunne bruke? Jeg har samme platespiller og samme problem? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Heisann. Fant du ut hva hvilke stifter du kunne bruke? Jeg har samme platespiller og samme problem? Ta kontakt med Roar Spica på Stiftservice. Det er en grei måte å løse problemet på. Han kan det meste om gamle vinylsnurrer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå