abene Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Google lover dusør for oppdagelse av sikkerhetshull i Chrome. Les mer Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Bra merkedsføringe dette, men lo litt når jeg så "Google er villig til å betale summer fra 500 til 1337 USD " Endret 1. februar 2010 av Phyx Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 haha, 1337 USD... fint å se litt humor fra google fint tiltak for å lage et sikrere system... dette skulle flere ha gjort Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Dagens strike fra google Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 fra google sin blogg: " Just a guess, but I think tht 1337 is a simple code for chromium, as follows: 37-13=24, 24 being the number for chromium in the chemical periodic table. " Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Med slike beløp som det der blir dette skikkert populært blant nerdete fjortiser. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 trur ikke fjortiser klarer å finne/løse slike problemer (?) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 trur ikke fjortiser klarer å finne/løse slike problemer (?) <-- 15 år (fjortis ) og hvis jeg gidder og sette meg ned og lese litt så kansje jeg finner et hull en dag.. veit egentlig ikke hvor vanskelig det er men men vi fjortiser kan hvis vi vill Lenke til kommentar
moft Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 nice, noen som faktisk satser på sikkerhet på en god måte. microsoft strategi: "selg neste version med argumentet om at den er sikrere" mac: "benekt at det er tjukt av feil, true med søksmål de som sier noe annet" IE er et unntak: "gjør ingenting med feilene" felles for alle de ? - ikke opensource, sær søppel. Lenke til kommentar
steinark Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Chrome-folka dra en Donald Knuth Endret 1. februar 2010 av steinark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå