Gjest Guest_Marie_* Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ville du sprutet i ei jente på første date? Hvis hun hadde mensen? Hvis hun brukte p-piller /spiral? Hvis hun brukte ingenting? Eller spruter du ikke i henne på første date? Spennende å høre folkets meninger... Jeg har selv møtt en mann nylig som sprutet i meg på første date..... Og lurer på om dette er normalt at menn gjør...... hehe.... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 jesus christ for en post... jeg hadde i det minste ikke hatt sex med noen uten kondom.. selv om jenta hadde brukt p-piller eller hva hu bruker.. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ville du sprutet i ei jente på første date? Hvis hun hadde mensen? Hvis hun brukte p-piller /spiral? Hvis hun brukte ingenting? Eller spruter du ikke i henne på første date? Spennende å høre folkets meninger... Jeg har selv møtt en mann nylig som sprutet i meg på første date..... Og lurer på om dette er normalt at menn gjør...... hehe.... Svarer på det blir vel det samme som på dette spørsmålet: Ville du latt deg spurte i på første date, og hvorfor? Jeg regner med svaret hans er det samme som ditt vil bli. Hvis du er villig til å gå full pakke på første date, hvorfor skulle ikke han være villig til å gjøre det samme? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Spruter heller på veggen, hvis det er hjemme hos henne. Reaksjonen er alltid like morsom Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Spruter heller på veggen, hvis det er hjemme hos henne. Reaksjonen er alltid like morsom haehaehahahaehehe Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 jeg gikk på date, og han sprutet i meg tre ganger på første date..... hehehehe....Er ikke så dreven med nye sexpartnere fordi jeg har vært i et kjempelangt forhold bare lurte på om dette er normalt hehe...... Jeg sa jo ja til sex fordi jeg likte han..... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hva i helvette? Uansett, jeg vil si det er rimelig ''unormalt'' å ha sex på første date. Men igjen, mange gutter vil nok benytte en slik sjanse. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nei, spruter ikke i ansiktet uansett. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 hehe... ja jeg var litt skeptisk... men faktisk han sprutet i meg tre ganger på første date...... men får jo mine tanker etterpå pga det... Hvordan er gutta? hehehehe Hva i helvette? Uansett, jeg vil si det er rimelig ''unormalt'' å ha sex på første date. Men igjen, mange gutter vil nok benytte en slik sjanse. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Det du nettopp skrev betyr jo ingenting. Greit at du troller, men kan jo prøve å svare ordentlig uansett. Det er ikke vanlig i min omgangskrets å ha sex på første date i alle fall. Jeg sitter også med inntrykket av at de fleste også vil synes det er litt horete av begge parter å ha sex så tidlig som på første date. At han sprutet mange ganger inni deg gjør det ikke mer vanlig eller normalt. Lenke til kommentar
hotbitch Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bruker vel helst dong, men om jeg ikke hadde det eller det var en fuktig kveld. Så hadde jeg helt sikkert gjort det. Med mindre hun var litt kinky, så hadde jeg fullført i trynet eller noe. just for fun. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei, jeg ville ikke gjort det. Aner ikke hva for en jente det er. Jeg stapper ikke pikken min i hull i gjerder, da stapper jeg den heller ikke i ukjente jenter, vet aldri hva du drar med deg ut igjen. Dessuten synes jeg det er turn-off med jenter som gir F i donge, så jeg hadde nok heller takket nei før jeg hadde kjørt på. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Spruter heller på veggen, hvis det er hjemme hos henne. Reaksjonen er alltid like morsom Morsomte posten jeg har sett på lenge. Ellers... Alt er normalt Spørs bare hvem du spør! Lenke til kommentar
fgr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg gjorde det heromdagen. det er dumt gjort men. lærer aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg