marama Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 For en god stund tilbake fikk jeg bekreftelse på att varen min var sendt (filmer).. har nå gått langt over en mnd. har ikke sett noe til pakken. har kontaktet support to ganger uten å få svar. nå i dag fikk jeg purring på pakken, altså valgte faktura som betalingsmetode. må jeg bare betale denne fakturaen? den første fikk jeg jo selvsagt ikke da den ligger i pakken. har jo ingen info om pakken så kan jo ikke kontakte posten. er det slik att jeg må ta ansvaret når feks noe forsvinner i posten? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Send dem en e-post hvor du forklarer situasjonen og informerer dem om at faktura ikke vil bli betalt før varene er mottatt. Du kan evnt om du vil si at siden varene ikke er mottatt så ønsker du å avbestille varene og at faktura ikke blir betalt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Varen anses ikke som levert før den har kommet deg i hende, du har selvfølgelig ingen plikt til å betale. Bestrid kravet så fort som mulig, slik at det blir omtvistet. Lenke til kommentar
marama Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Etter en del tid og henvendelser fikk jeg i dag en mail fra dvdstrax. Jeg beklager så mye for manglende levering av din bestilte vare. Da du ikke har mottat denne varen per i dag må jeg dessverre gå ut i fra at denne har blitt borte i postgangen.Varen er etterlyst hos vår kontaktperson i posten.I mellomtiden har jeg kreditert din faktura ...... og vi sender deg en ny utgave av varen i morgen så at du slipper mer unødvendig ventetid på vare. Ny faktura følger med i pakken.Ha en fin dag.Mvh. Mari /kundeservice.. Topp men kunne jo svart å løst dette noe tidligere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå