roantosa Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Vil medele min dårlige erfaring med beltespenner.com Vi bestilte en ordre der 16.desember 2009 forskuddsbetalte samme dag. Kom aldri noen varer. Vi har ringt og purret, sendt masser av email, men absolutt ingen svar. Ringte i dag og krevde pengene tilbake, ble møt av ei "økonmiansvarlig" i telefon som lovet meg pengene tilbake betalt løpet av dagen. Beltespenner.com blir drevet av ett selskap med navn Trendworks AS, daglig leder er *navn fjernet av administrator* Jeg har sporet opp en del info ved hjelp av 1881 og proff.no Jeg kommer til å kontakte ALLE som *navn fjernet av administrator* har spor bare relasjoner til visst ikke penga er på konto i morgen. Anbefaller andre som har utestående om å gjøre det samme. Endret 3. juni 2010 av Dotten Publisering av fullt navn anses ikke som nødenvig Lenke til kommentar
Star Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hadde tenkt å bestille litt herfra, men da styrer jeg glatt unna.. Takk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er flere enn deg som har hatt dårlige erfaringer med det firmaet i følge dette forumet. Men også noen som har hatt gode opplevelser. Virker imidlertid noe useriøst når en såpass liten bedrift klarer å få så mange dårlige erfaringer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå