Gå til innhold

Rage3d Tweak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må laste "GameUtil.exe" ved start av Windows. Tror det er standar, men du kan jo ha fjernet det.

 

den står på oppstart den. og jeg ser ikonet nede til høgre.

 

dette er hva jeg gjør:

dobbelklikker på ikonet, og velger overclocker.

her velger jeg f.eks. 281.25mhz core og 274.50 minne.

jeg trykker ok, og jeg trykker "yes" på spørsmålet "keep these settings?".

 

dobbelklikker jeg da på nytt og sjekker, står det tilbake på 276.5 core og 270 på minne.

 

hva skal jeg gjøre for å få programmet til å "huske" instillingene?

Lenke til kommentar

rivatuner er vel kanskje litt vel komplisert for oss nybegynnere, jeg forstår hvertfall ingenting av det...

 

Jeg har det samme problemet som alex100 ang at frekvens på både core og minne stiller seg tilbake til standard innstillinger når jeg trykker ok og åpner rage3d igjen og sjekker...

Hadde faktisk akkurat samme problemet med powerstrip og redline også...

 

Ingen som har kloke råd??

Lenke til kommentar
rivatuner er vel kanskje litt vel komplisert for oss nybegynnere, jeg forstår hvertfall ingenting av det...

 

Jeg har det samme problemet som alex100 ang at frekvens på både core og minne stiller seg tilbake til standard innstillinger når jeg trykker ok og åpner rage3d igjen og sjekker...

Hadde faktisk akkurat samme problemet med powerstrip og redline også...

 

Ingen som har kloke råd??

 

ja. rivatuner var nok litt for vanskelig for meg også. skjønte ikke så mye av det nei.

 

 

er det ikke noen som vet noe om problemet vårt?

Lenke til kommentar

OKEI! hvis du i det hele tatt leste det jeg skrev, n00b!

så sa jeg at 9700 må flashes, jeg hadde ikke gjort det var jeg deg, den lille overklokkingen du får ut av det er nesten ikke no, da må man kjøpe ram kjølere osv til kortet!

 

KOnklusjon: du sliter med rivatuner eller whatevah! ikke legg inn ny bios

detta veit ikke du F om...

Lenke til kommentar

Oisann! Det var da voldsomt... men er enig i at du ikke bør flashe biosen din før du har satt deg skikkelig inn i hvordan det gjøres og hva følgene kan bli.

 

Les litt her om erfaringer rundt ditt kort:

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33654738

 

Hvis du søker litt rundt omkring flashing av bios på skjermkort, leser litt om det, og likevel har lyst til å prøve, så si ifra.

Har ingen spesifikk guide til dette, men det er det kanskje andre som har. Uansett, sett deg litt inn i dette først, så bestemmer du deg. :)

Lenke til kommentar
Oisann! Det var da voldsomt... men er enig i at du ikke bør flashe biosen din før du har satt deg skikkelig inn i hvordan det gjøres og hva følgene kan bli.  

 

Les litt her om erfaringer rundt ditt kort:

http://www.rage3d.com/board/showthread.php...readid=33654738

 

Hvis du søker litt rundt omkring flashing av bios på skjermkort, leser litt om det, og likevel har lyst til å prøve, så si ifra.  

Har ingen spesifikk guide til dette, men det er det kanskje andre som har. Uansett, sett deg litt inn i dette først, så bestemmer du deg.  :)

 

takker for et bra svar... har lest litt og skal tenke meg om... skal vel først konsentrere meg å få klokka cpu'en en del....

 

OKEI! hvis du i det hele tatt leste det jeg skrev, n00b!

KOnklusjon: du sliter med rivatuner eller whatevah! ikke legg inn ny bios

detta veit ikke du F om...

 

.....mhm...... sa du noe? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...