abene Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Google har lagt ut nettleseren Chrome 5 for test. Les mer Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 maken til versjonsdumping Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Haha, Google har tatt Mozilla igjen på rekordtid! Hvorfor lage så mange versjoner? Synes egentlig ikke den fortjener å være nr 5. Men god nettleser er det! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Eller som de fleste andre firmaer ville sagt; 1.5? Skinner jo gjennom at den eneste grunnen til at Google velger denne strategien er i markedsførings øyemed. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 På hvilken måte har versjons nummeret noe å si? Det er ikke som om det finnes noe standard. Og oppdateringene har ikke vært små. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 På hvilken måte har versjons nummeret noe å si? Det er ikke som om det finnes noe standard. Og oppdateringene har ikke vært små. Nei, men finnes visse normer. Og google har jo tatt litt av, det må du vil innrømme. Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 se tøff html5: http://9elements.com/io/projects/html5/canvas/ fungere på safari Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Funker på Opera 10.5 også Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 På hvilken måte har versjons nummeret noe å si? Det er ikke som om det finnes noe standard. Og oppdateringene har ikke vært små. Nei, men finnes visse normer. Og google har jo tatt litt av, det må du vil innrømme. Ser ikke noe unormalt med måten Google gjør det på, har sett mye annet rart også.. De følger ihvertfall en grei oppskrift. Hver gang de brancher ut en ny stabil versjon, bumper de opp versjonsnummeret i development-branchen ett hakk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror ikke denne versjonen vil gjøre de største utslagene. Men fint å se at google er så aktive med utviklingen av nettleseren sin, ønsker meg også at MS kunne fulgt den utviklingstakten. Lenke til kommentar
ttiger Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 html5 og youtube… http://www.youtube.com/html5 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Er det noen som klarer å se forskjell på Chrome 1 og Chrome 4? Begynner å bli litt latterlig dette versjonskjøret. Jeg likte det bedre når ting var "beta" i årevis Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tror ikke denne versjonen vil gjøre de største utslagene. Men fint å se at google er så aktive med utviklingen av nettleseren sin, ønsker meg også at MS kunne fulgt den utviklingstakten. Nei... Du ønsker at bedrifter skal modernisere websystemene sine slik at de ikke låser seg til en bestemt browser, slik at vi kan bli kvitt IE6 en gang for alle. Nå må vi forholde oss til at arbeidere, som også er normale mennesker, er låst til IE6. MS har vitterlig prøvd med IE7 og 8 som er å beskrive som en forsiktig oppgradering ... men bedriftene rikker seg ikke. Syns derfor det er feil å skyte MS. På en annen side så er holdningene til bedrifter slik: "vi skal ha et system som vi kjøper nå, og vi skal ha dette i 15(privat)/30(staten)år". Det de glemmer er at data er så sinnsykt flyktig at 3år gamle ting er totalt utdatert, og derfor ikke legger det med i kalkuleringene og planene sine. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Jeg har visst kjørt 5.0.307.1 dev lenge uten å være klar over det, merkverdig Virker nesten som 4 dev har blitt renamet til 5, da jeg ikke kan huske å ha oppgradert til noen 5 dev. Endret 1. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Blant nyhetene er at nettleseren nå bruker standardmappen for nedlastinger i Vista og Windows 7. innovasjon på sitt beste! Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Heh skal si de har lav terskel for å bumpe versjonsnummeret! Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vet ikke helt hva som var galt med Chrome hos meg, det var superraskt på enkelte nettsider. Men på andre siter, (feks av alle ting gmail.com) så begynte den med noe proxymas og brukte ekstremt lang tid til å fyre opp sidene. Inntill det er fikset forholder jeg meg nok til ramslukeren opera Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Tror jeg venter med Chrome til verson 18 kommer jeg :!: Endret 1. februar 2010 av Betroz Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bruker Opera mye ram da? Kjører med 4 faner i 10.50 nå, og RAM-bruken ligger på 180MB. Er da ikke ille det? Jeg har 6.6GB minne ledig på systemet i skrivende stund, så panikk har jeg ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Foreløpig positiv, endelig funker BankID java applet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå