Geijutsu Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Etter over to uker med bruk er jeg enda forbauset over hvor god denne PCen er, prismessig sett. Mass Effect 2 på high er så fantastisk. Angående recovery cd, de som følger med kan du bruke til å få en ren W7 installasjon - fikk ikke med noe bloatware når jeg brukte recovery, i motseting til all driten som lå inn på når jeg fikk den. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Da var den ute av lager hos Komplett. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Klarte ikke og bestemme meg om og kjøpe denne nå eller vente, og nå er komplett tom, noen andre butikker som selger denne? Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Klarte ikke og bestemme meg om og kjøpe denne nå eller vente, og nå er komplett tom, noen andre butikker som selger denne? Har kun sett den på komplett og amentio. På amentio står det: Ubekreftet 28.02.2010. Kan jo håpe at den kommer inn så fort. Regner med at både komplett og amentio bruker norek der, siden de ble utsolgt samtidig, og lager status var den samme når de hadde den på lager. Så da bør den komme inn på komplett samme dato som amentio. Lenke til kommentar
Vesteraas Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Datakjeden har også hatt den. Jeg har bestillt derifra, og regner med å få den i løpet av dagen eller morgendagen. Men også de har nå gått tomme, og det ser ut til at de har skrudd opp prisen med 1500kr, og har gjordt den til en bestillingsvare. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Oi, glad jeg bestilte når jeg gjorde. Skal snart starte den opp, fikk den idag. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Datakjeden har også hatt den. Jeg har bestillt derifra, og regner med å få den i løpet av dagen eller morgendagen. Men også de har nå gått tomme, og det ser ut til at de har skrudd opp prisen med 1500kr, og har gjordt den til en bestillingsvare. Den er nok endret til bestillingsvare fordi komplett/norek som er "lageret"/leverandør til datakjeden ikke vet når de får inn fler. Quote komplett: Ikke på lager. Denne varen er normalt på lager, men er midlertidig utsolgt og vil bli bestilt fra våre leverandører. Vennligst kom tilbake snart for oppdatert leveringsinformasjon. Normal leveringstid til oss er30 dager. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 har fått min maskin og er meget fornøyd! Eneste problemet er at jeg ikke får installert en clean installasjon av win7? Det følger med en dvd med win7 home også må jeg sette inn en software cd når win7 er installert. Med andre ord så er jeg tilbake til scratch om jeg gjør det slik Er det ikke mulig med en ren installasjon? Liker å sette opp partisjoner etc selv. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du kan så klart legge inn en ren w7 installasjon, men ikke med asus sine plater. Du må bruke vanlige w7 installasjonsplater, dog asus sine OEM kode virker nok ikke med vanlig w7 installasjon. Nyere ATI driver til HD5730 er lagt ut av asus i går: win7 64bit: ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/VGA/VGA_ATI_Win7_64_z869210.zip win7 32bit: ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/VGA/VGA_ATI_Win7_32_z869210.zip Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du kan så klart legge inn en ren w7 installasjon, men ikke med asus sine plater. Du må bruke vanlige w7 installasjonsplater, dog asus sine OEM kode virker nok ikke med vanlig w7 installasjon. Nyere ATI driver til HD5730 er lagt ut av asus i går: win7 64bit: ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/VGA/VGA_ATI_Win7_64_z869210.zip win7 32bit: ftp://ftp.asus.com/pub/ASUS/nb/Drivers/VGA/VGA_ATI_Win7_32_z869210.zip Hvor fant du fram til disse driverne? Er du forresten sikker på at den medfølgende OEM koden ikke virker med en vanlig W7 Home Premium DVD? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Vel. Det går fint å installere tilnærmet "clean" installasjon av Win7 med cden som følger med. Installer OS. Når de spør etter software cd. Skru den av og start på nytt Funka som snus det Alt av drivere etc ligger jo på cden så det tar man etterpå. Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Takk for linken med driverne og gratulerer til alle stolte eiere av X77JA! (pælm ut snurredisken og kjør inn en SSD) Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva gjør egentlig den skjermkort driveren? Funker ikke skjermkortet optimalt ellers ? Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva gjør egentlig den skjermkort driveren? Funker ikke skjermkortet optimalt ellers ? For meg funker ikke Dragon Age: Origins, ei heller Warhammer Online optimalt i alle fall. Dragon Age henger etterhvert og jeg må gjøre en hard reboot. Bruker OC-Freak her på forumet har også spilt samme spill på samme PC, men uten problemer, så jeg er litt lost til hva mitt problem er. Nye drivere kan uansett prøves ut for å sjekke om det kan være noe der. Lenke til kommentar
Geijutsu Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva gjør egentlig den skjermkort driveren? Funker ikke skjermkortet optimalt ellers ? For meg funker ikke Dragon Age: Origins, ei heller Warhammer Online optimalt i alle fall. Dragon Age henger etterhvert og jeg må gjøre en hard reboot. Bruker OC-Freak her på forumet har også spilt samme spill på samme PC, men uten problemer, så jeg er litt lost til hva mitt problem er. Nye drivere kan uansett prøves ut for å sjekke om det kan være noe der. Har hørt fra en kamerat at spillet i seg selv eter opp minne, så det begynte å henge hos han og (med en helt ny kraftig pc) etterhvert. Har du patched Dragon Age? Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hva gjør egentlig den skjermkort driveren? Funker ikke skjermkortet optimalt ellers ? For meg funker ikke Dragon Age: Origins, ei heller Warhammer Online optimalt i alle fall. Dragon Age henger etterhvert og jeg må gjøre en hard reboot. Bruker OC-Freak her på forumet har også spilt samme spill på samme PC, men uten problemer, så jeg er litt lost til hva mitt problem er. Nye drivere kan uansett prøves ut for å sjekke om det kan være noe der. Har hørt fra en kamerat at spillet i seg selv eter opp minne, så det begynte å henge hos han og (med en helt ny kraftig pc) etterhvert. Har du patched Dragon Age? Ja, til siste patch (1.02?) Endret 26. februar 2010 av cockpit Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg bruker Catalyst 10.3 leaked til skjermkortet, funker som bare juling den. http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=315901 Lenke til kommentar
NuclearApe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Eg er veldig usikker på om eg skal kjøpe denne eller Packard Bell EasyNote TJ75-724, som det blir snakka om i "Grisebillig Acer..."-tråden. Eg vil kunne spele det som er av spel per dags dato(treng ikkje å ha på max grafikk), men samtidig føler eg at asusen muligens blir litt stor... Korleis er Packard Bell-PCen i forhold til asusen kraftmessig? Er det først og fremst størrelsen og kvaliteten som er forskjellen? 2000 kroner forskjell er ikkje så viktig. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fikk henta meg pcen idag, og jeg er veldig fornøyd så langt, pcen er helt kanon! Hehe, følgte med altfor for mange programmer fra asus da, masse unødvendig shitt.. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 noen som vet hvilket program som styrer funksjonsknappene øverst til venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå