skvallerkaal Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Er dette toppen av fjellet under 8k? Ja, toppen av spill fjellet. Endret 22. februar 2010 av seaweed Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Da har jeg bestilt ! Ikke har jeg pengene, men de kommer med 99% sannsynlighet før helga! Sannsynligvis har jeg pcen til helga også, så da passer det fint.. Droppet bæreveska, komplett tok sykt mye ekstra i frakt for den. og jeg må ha litt lommepenger ekstra. Satser på at sekken jeg har nå holder Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da er min i hus. Første inntrykket er meget bra Avinnstallerer all overflødig drit nå. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skulle ønske jeg også var kald nok til å bestille. Rask leveringstid, ser det ut som. Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Følger det med CD til Windows 7 så man evt kan reinstallere windows 7? Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) 15 stykker igjen på komplett nå. Var 50 på søndag, så de går tydeligvis unna Følger det med CD til Windows 7 så man evt kan reinstallere windows 7? Følger med en dvd som heter "Windows 7 Recovery Media for Windows 7 Products" Regner med at den kan brukes til recovery. Men den ber meg om å lage recovery dvd`r når jeg starter pcn. (Kanskje jeg kan bruke den Win7 Recovery dvdn til å legge inn en fresh utgave av windows, uten all bloatwaren?) Endret 23. februar 2010 av seaweed Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Haha, fikk akkurat melding om en faktura som måtte betales, og jeg som akkurat brukte alle pengene på ny laptop ? :O Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som har prøvd å "oppgradere" fra 7 til XP på den enda? Jeg er skeptisk til driverløsninger, da jeg har vanskeligheter med å faktisk finne de rette driverne (meget dårlig støtte for x77ja på asus-sida). Min falt inn på postkontoret et kvarter etter de stengte i dag. Lenke til kommentar
hans94 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har nettopp fått pc'en er ikke så god på software, vil gjerne installere OS på nytt, har kjørt cd'n som heter "Windws 7 recovery media for windows 7 products". Har dette i det hele tatt noe med OS å gjøre? får opp masse forskjellige filer, noen som ikke kan åpnes. Hva skal jeg gjøre? på forhånd Takk! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Noen som har prøvd å "oppgradere" fra 7 til XP på den enda? Jeg er skeptisk til driverløsninger, da jeg har vanskeligheter med å faktisk finne de rette driverne (meget dårlig støtte for x77ja på asus-sida). Min falt inn på postkontoret et kvarter etter de stengte i dag. Si fra om det er mulig å få den fungerende på XP. Vil helst ikke ha windows 7. får den på torsdag jeg. EDIT: hva heter modellen på asus sine sider? Ikke X77ja hvertfall...? Finner den ikke jeg. Tenkte å undersøke det om drivere selv.. Endret 23. februar 2010 av LegitSuperstar Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Noen som har prøvd å "oppgradere" fra 7 til XP på den enda? Jeg er skeptisk til driverløsninger, da jeg har vanskeligheter med å faktisk finne de rette driverne (meget dårlig støtte for x77ja på asus-sida). Min falt inn på postkontoret et kvarter etter de stengte i dag. Si fra om det er mulig å få den fungerende på XP. Vil helst ikke ha windows 7. får den på torsdag jeg. EDIT: hva heter modellen på asus sine sider? Ikke X77ja hvertfall...? Finner den ikke jeg. Tenkte å undersøke det om drivere selv.. Sjekk post nr 2 i denne forumtråden så finner du nok navn og drivere Har nettopp fått pc'en er ikke så god på software, vil gjerne installere OS på nytt, har kjørt cd'n som heter "Windws 7 recovery media for windows 7 products". Har dette i det hele tatt noe med OS å gjøre? får opp masse forskjellige filer, noen som ikke kan åpnes. Hva skal jeg gjøre? på forhånd Takk! Prøv å boot direkte fra dvdn. Må bare legge til at denne pcn er ett råskinn på spill, hvertfall til den prisen. Løp og kjøp Endret 23. februar 2010 av seaweed Lenke til kommentar
cockpit Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Noen som har prøvd å "oppgradere" fra 7 til XP på den enda? Jeg er skeptisk til driverløsninger, da jeg har vanskeligheter med å faktisk finne de rette driverne (meget dårlig støtte for x77ja på asus-sida). Min falt inn på postkontoret et kvarter etter de stengte i dag. Si fra om det er mulig å få den fungerende på XP. Vil helst ikke ha windows 7. får den på torsdag jeg. EDIT: hva heter modellen på asus sine sider? Ikke X77ja hvertfall...? Finner den ikke jeg. Tenkte å undersøke det om drivere selv.. Modellen heter N71Ja: http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=RDXLBhVczhtgIywo Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva er egentlig grunnen til at denne flyr ut av Komplett sine lager? Kom den nettopp inn på lageret deres? Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hva er egentlig grunnen til at denne flyr ut av Komplett sine lager? Kom den nettopp inn på lageret deres? Det kan jeg ikke svare på, men den var hvertfall rå på gaming til den prisen, det kan jeg skrive under på Hvis jeg skal sette fingern på noe, så er det at usb portene på høyre siden er plassert slik at det blir litt køddent å ha en usb enheter koblet til på den siden om man bruker kablet mus. (Slik som jeg gjør) Litt upraktisk for min del, men det blir bare flisespikkeri egentlig, ikke noe å bry seg om. Der ser dere litt hva jeg mener. Har usb disken min koblet til usb3 porten, da fikk jeg faktisk ett par mbs kjappere overføring enn på 2.0 porten. (I følge win7) Usb pluggene og kablene kommer litt i veien, men det blir som sagt flisespikkeri fra min side Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er modellen med i7 og ekstra disk verdt 3000,-? Syntes den er "merkelig" mye dyrere enn denne modellen med i5. Kunne godt tenkt meg muligheten til 1TB disk samt en noe raskere cpu..men jeg vet ikke om det er verdt 4k. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg synes ikke det er verdt 3000.. Men jeg har ikke satt meg så mye inni i7 til laptoper enda. Lenke til kommentar
skvallerkaal Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Er modellen med i7 og ekstra disk verdt 3000,-? Syntes den er "merkelig" mye dyrere enn denne modellen med i5. Kunne godt tenkt meg muligheten til 1TB disk samt en noe raskere cpu..men jeg vet ikke om det er verdt 4k. Spørs vel hva du skal bruke den til. Mener OC-Freak sa noe om dette i ett innlegg. Nevnte noe om at i5 var bra på spill, men i7 var best i tunge 3D applikasjoner, såvidt jeg husker. Når det gjelder disken så hadde det vært snadder å kunne satt inn en disk til, men det var visst ikke noen enkel sak på denne maskinen etter hva jeg har lest. Kanskje noen vil kontakte Asus og høre? Jeg hadde hvertfall ikke betalt 3,000kr ekstra for i7 og 500gb mer, for til mitt bruk (spill/film) er den helt genial Endret 24. februar 2010 av seaweed Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Gikk for modellen med i7 og ekstra disk! Skal få hentet den i morgen Tar noen benchmarks så kan vi se om det er noe å snakke om i forhold til spilling etc. Kan man installere engelsk operativsystem på den? Et spørsmål. Hva med døde pixler? Noen regler for det nå? Litt kjipt å betale såpass mye også er det døde pixler på skjermen. Endret 24. februar 2010 av iceraven Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er regler for max antall døde pixler per tomme, husker ikke helt i farten hvor mye. Men har du 3 eller mer defekte piksler pleier det å være en grei reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er regler for max antall døde pixler per tomme, husker ikke helt i farten hvor mye. Men har du 3 eller mer defekte piksler pleier det å være en grei reklamasjonssak. Kan vel bruke angrerett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå