Gå til innhold

ASUS X77JA 17.3" gunstig pris, gode specs


Tronuk

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe denne pcen, må bare vente på at den skal komme inn på lager igjen:)

men ønsker etterhvert å kjøre SSD som hoved hdd, og trudde ikke egentlig det var noe problem, men så leser jeg dette:

 

Det gikk ann å sette i ekstra disk? Eller bytta du ut disken som stod i?

Ja,det var det da. jeg bytta ut disken med ssd`n og det gikk helt smertefritt,men det mangler en adapter/overgang til disken i ekstra rommet hvis du skjønner .. Vet ikke om det er standard eller går som ekstrautstyr?/quote

 

 

 

Vil det si at man må erstatte ssd`en med den hdd som er innstallert? jeg ville jo helst kjørt OS på ssd, og hatt den andre hdd som lagring, 80 gb er da litt i det minste laget:P i tilfelle man må bruke en overgang, hvilken vil dette være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe denne pcen, må bare vente på at den skal komme inn på lager igjen:)

men ønsker etterhvert å kjøre SSD som hoved hdd, og trudde ikke egentlig det var noe problem, men så leser jeg dette:

 

Det gikk ann å sette i ekstra disk? Eller bytta du ut disken som stod i?

Ja,det var det da. jeg bytta ut disken med ssd`n og det gikk helt smertefritt,men det mangler en adapter/overgang til disken i ekstra rommet hvis du skjønner .. Vet ikke om det er standard eller går som ekstrautstyr?/quote

 

 

 

Vil det si at man må erstatte ssd`en med den hdd som er innstallert? jeg ville jo helst kjørt OS på ssd, og hatt den andre hdd som lagring, 80 gb er da litt i det minste laget:P i tilfelle man må bruke en overgang, hvilken vil dette være?

 

Du kan kun bytte ut den harddisken som står i ja. kabler/brakett til andre harddisken mangler, dette er ikke standardutstyr som selges løst, så med mindre du kjenner noen på at asus verksted som kan skaffe dette fra asus blir det værre å få tak i.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne pcen, må bare vente på at den skal komme inn på lager igjen:)

men ønsker etterhvert å kjøre SSD som hoved hdd, og trudde ikke egentlig det var noe problem, men så leser jeg dette:

 

Det gikk ann å sette i ekstra disk? Eller bytta du ut disken som stod i?

Ja,det var det da. jeg bytta ut disken med ssd`n og det gikk helt smertefritt,men det mangler en adapter/overgang til disken i ekstra rommet hvis du skjønner .. Vet ikke om det er standard eller går som ekstrautstyr?/quote

 

 

 

Vil det si at man må erstatte ssd`en med den hdd som er innstallert? jeg ville jo helst kjørt OS på ssd, og hatt den andre hdd som lagring, 80 gb er da litt i det minste laget:P i tilfelle man må bruke en overgang, hvilken vil dette være?

 

Du kan kun bytte ut den harddisken som står i ja. kabler/brakett til andre harddisken mangler, dette er ikke standardutstyr som selges løst, så med mindre du kjenner noen på at asus verksted som kan skaffe dette fra asus blir det værre å få tak i.

 

er dette noe nytt eller? har alltid bare kunne hive i den hdd`en man ønsker i pc`en og ferdig med det... :(

Lenke til kommentar
@OC-Freak

 

Hva fikk du bundla med fra komplett?

Sleeve?

Bæreveske?

Mus?

 

Fin anmeldelse fra notebookreview forresten :)

 

"x" modellene til asus er strippa modeller der det ikke følger med noe ekstra, kun maskin. Dette er en N71JA som er strippa for ekstrautstyr og selges derfor som en "x" modell.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Har selv kjøpt denne (ja det er nu storebror JQ med quad). Funker som en drøm, men jeg syntes 4GB RAM er litt lite. Går det an og bytte den ene 2GB brikken til en 4GB? (evt. begge to til 8GB samlet?).

N71JA/Q støtter så vidt jeg kunne finde ud af 8GB men finder ingen oplysninger (jeg stoler på) om Q77. Hvis ja, hvilke brikker skal eg så kjøpe?

 

Takker for svar!

Sara

Lenke til kommentar
Har selv kjøpt denne (ja det er nu storebror JQ med quad). Funker som en drøm, men jeg syntes 4GB RAM er litt lite. Går det an og bytte den ene 2GB brikken til en 4GB? (evt. begge to til 8GB samlet?).

N71JA/Q støtter så vidt jeg kunne finde ud af 8GB men finder ingen oplysninger (jeg stoler på) om Q77. Hvis ja, hvilke brikker skal eg så kjøpe?

 

Takker for svar!

Sara

 

Du kan bytte ut 2GB brikkene med 4Gb brikker for å få totalt 8GB ja. Burde gå å bare bytte en brikke for å få 6GB også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...